Gå til innhold

Hjelp!! Hvite løgner?


HHN80

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Jeg skal neste helg på seminar med jobben. Her vil det forventes at jeg drikker øl for det har jeg alltid gjort på andre seminar. Jeg er kun 4 uker på vei så jeg vil ikke fortelle det til "alle og enhver" enda. Er det noen som har noen gode hvite løgner jeg kan bruke? Setter pris på alle forslag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Antibiotikakur?

Hvis du bestiller øl i baren, kan du jo bare bestille en munkholm og be om å få den i glass. Eller ha et lager med munkholm på rommet, og så gå og bytte ut øl'en med munkholm... :-)

 

Jeg hadde mitt eget lille juleverksted i går, der jeg byttet etikettene på en six-pack med munkholm med etikettene fra Tuborg-flasker. Skal på middag på fredag og i utdrikningslag på lørdag, så her trengs det både alkoholfritt øl og vin... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urinveisinnfeksjon/ antibiotika... kan hende det er litt oppbrukt, men om man sier det må de jo bare tro på det... kan jo være tilfeldig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare si at "bytte etikett-trikset" funka sinnsykt bra for meg i helga. Hadde noen munkholm jeg hadde bytta til tuborg-etiketter og en flaske alkoholfri rødvin som jeg også hadde bytta etikett på. (Alkoholfri rødvin smaker for øvrig utrolig vondt!!) Men ingen mistenkte noe i det hele tatt!

 

Men siden du skal på seminar og ikke har medbragt, kan du bestille øl, ha munkholm i veska og gå på do og bytte med munkholmen.

 

Hvis dere skal spise, kan du si at du ikke liker å drikke alkohol til maten, men at du heller drikker brus, og så alkohol (munkholm) etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...