Gå til innhold

Leker til gutt 3-4år??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på hva deres gutter leker mye med. Min blir 3 år snart og lurer på hva han skal ønske seg? Noen som har treborg? Evt. hvor er dette kjøpt. Han liker også veldig godt piratting, har skute i duplo men lurer på å begynne å samle på

playmobil. Synes også Geomag magneter virker litt spennende. Kom gjerne med masse synspunkter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guten vår fekk duplo togsett til 3-års dagen. Det var heilt topp. Ikkje det at han byggje så mykje togbane, men der var ein vannslange du kunne putte inn i eit hål i toget og då lagar det sånn ein "spyle" lyd. Mamma, eg pyle deg seier guten, og går rundt med slangen. Av og til høyres det endå ut som eit ord med u istaden for y. Men han elskar det toget.

 

Ellers er jo Cars bilar kult. Der er noken kjekke cars bilbanar som du lett kan slå saman og putte vekk.

 

Vi har også eit Geotrax tog sett. Det blir brukt ganske mykje. Her er det fjernkontrollar til toga.

 

Playmobil har eg aldri forstått heit. Tykjer Lego er kjekkare då ein kan byggje meir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...