Mamma snart :) Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 hadde vært gøy å følge hverandre. Dette er min første PP og er veldig spent.
Snuppa's mamma Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 jepp ikm ca 26 august:) Er vel akkurat ferdig med el her og er ganske så spent vi og!! Er i vår 3 pp(får ikke byttet nicket) og er allerede utålmodige hehe:) Har en jente på 2 fra før!!
Mamma-til-3-jenter Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Jeg vet ikke nøyaktig datoen for min ikm da, men sånn rundt 26... Kommer nok til å begynne å teste noen dager før jeg... Takk og pris for billigtester sier jeg bare..... 5. pp`n min dette, så jeg har rukket å brukt noen tester... :-)
Mamma snart :) Skrevet 15. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2008 Da krysser vi fingrene for alle sammen Men innerst inne så har jeg null forhåpninger på første PP. Men hadde vært helt vidundelig å blitt gravid. ER så klar for det nå hadde dere mye slim? jeg fikk utslag på el test tir. Hadde ikke noe slim den dagen og dagen etter heller ikke noe. Men tor hadde jeg masse slim og en del idag. men det kan jo være rester av sæden fra dagene vi har kost oss Håper bare at egget er sluppet..Har ikke merket noe spes med el smerter.
Snuppa's mamma Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Pleier ikke ha så mye slim, men hadde veldige smerter i den ene siden et par dager. Så regner med eggløsningen var da:) Akkurat samme forrige mnd. Håper virkelig den sitter nå:) håpe håpe håpe.... Tiden kommer til å gå sent framover til ikm nå, blæh!! Prøve å tenke på noe annet, men ikke lett!!! Lykke til jenter!!
Nullenusken Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Jeg har IKM 25. eller 26. aug... Jeg har mens-liknende smerter, masse utflod, og har hatt en liten blødning i dag.... Er også veldig trøtt, men det kan være litt pga lange arbeidsdager og at jeg har hatt lungebetennelse i hele sommer.... Er 26pp og er min første mnd på pergo...
Snuppa's mamma Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Hvordan går det med dere jenter?? noen tegn?? Jeg kjenner ikke noe særlig, litt ømme pupper men det er nok bare innbilt som sist gang!! Men tiden går så sent!! Har lyst å teste nå:)
monkri mamma til 4 Skrevet 19. august 2008 #8 Skrevet 19. august 2008 hei. j har ikm den 25 ca. hadde el den 10 ca. vet dere åssen livmortappen skal være når du er gravid. min er ganske hard. er kvalm,tisser hver 2 time strekk i leggen da j sover og hadde rosa utflod her om dagen. er i 1pp. har 3 barn. har lyst til å teste nå, men d er vel for tidlig tror j.
Mamma snart :) Skrevet 19. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. august 2008 Hei jenter Jeg har heller ingen symptomer enda. Men er jo enda litt tidlig håper jeg... har så lyst at det skal klaffe denne pp. HAR SÅ LYST PÅ BABY!!!! Vi må holde hverandre oppdatert denne uken jenter. TVI TVI
Mamma snart :) Skrevet 21. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 21. august 2008 Hvordan går det jenter? Noen som har noen spes symptomer? jeg føler ikke at jeg har noen.Lykke til. ikke så lenge igjen til vi vet om vi er gravide eller ikke
Snuppa's mamma Skrevet 21. august 2008 #11 Skrevet 21. august 2008 Hei:) Ingen tegn her(tror jeg)!! Off jeg tok en test idag morges og den ble seff negativ, ble så lei meg!! Vet jo at det er for tidlig, men nå føler jeg at jeg ikke er gravid!! Dette tar på gitt!!! jaja får smøre med tålmodighet til mandag hvertfall:) hilsen en spent jente i 3pp:)
Mamma snart :) Skrevet 21. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 21. august 2008 Eline's mamma 1pp. Ja, det er alt for tidlig å teste enda, Jeg skal også prøve å vente til mandag el tir hvis ikke tr er duket opp. har du hatt noen blødning etter el? det har ikke jeg, Krysser fingrene for oss begge.
Snuppa's mamma Skrevet 21. august 2008 #13 Skrevet 21. august 2008 Nei ingen blødning!! Det hadde jeg ikke med Eline heller da, så det trenger ikke ha noe å si, heldigvis:) Ja krysser for oss begge jeg og:) Vi får følge litt med hverandre da;) klem
Mamma snart :) Skrevet 22. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 22. august 2008 Lykke til på tir. Har ikke noen tro på at jeg er gravid, men man må jo håpe ingen symptomer enda. håper det kommer noen i helgen.
Snuppa's mamma Skrevet 22. august 2008 #15 Skrevet 22. august 2008 Hei:) ingen spesielle tegn her heller, føler meg litt kvalm men sier til meg selv foreløpig at det er bare noe jeg innbiller meg hehe:) Har veldig lyst å teste imorgen, men tror jeg skal prøve å vente litt til:)
Mamma snart :) Skrevet 25. august 2008 Forfatter #16 Skrevet 25. august 2008 hvordan går det jenter? noen testet enda? Jeg er sikker på at Tr har startet allerde. Fikk rosa utflod lør og søn. Idag tidlig fikk jeg blod/brun slim på papiret. Hadde dette også ved neste toalett besøk. Men etter kl. 14.00 idag har jeg ikke hatt noe mer. Våkner vel sikkert med masse blod i bindet imorgen tidlig , Hvis ikke så tester jeg Tvi tvi jenter. Har så sykt lyst til å bli mamma nå
Mamma snart :) Skrevet 26. august 2008 Forfatter #17 Skrevet 26. august 2008 er så glad nå at jeg gråter... Fikk et kryss på Cb. Krysset er svakt, men jeg ser det veldig godt. Man sier at en strek er en strek? Skal ta en CB dig på ettermiddagen idag før samboer kommer hjem slik at den skal ligge framme krysser fingene for dere alle sammen. Nå krysser jeg fingene for at spiren klorer seg fast
Snuppa's mamma Skrevet 26. august 2008 #18 Skrevet 26. august 2008 Oi så gøy:) Gratulerer så mye og lykke til videre med voksende mage;) Send meg masse babystøv, håper så på denne pp'en:) klem
Snoopy :o) Skrevet 26. august 2008 #19 Skrevet 26. august 2008 GRATULERER så kjempemasse Bente 79. Kos deg med nyheten, magen, spiren og lykke til videre.
monkri mamma til 4 Skrevet 26. august 2008 #20 Skrevet 26. august 2008 hei Bente 79. gratulerer så mye. testet selv i går med en billig test og den var neggativ. har ingen symptomer på at mens skal komme. skjønner ingenting j. lykke til videre.
Mamma snart :) Skrevet 28. august 2008 Forfatter #21 Skrevet 28. august 2008 Snuppa's mamma 4pp. Ble det noen spire? hvis ikke så sender jeg masse babystøv på neste PP
Snuppa's mamma Skrevet 28. august 2008 #22 Skrevet 28. august 2008 Hei:) Nei dessverre, mensen kom en dag før:( Men gir ikke opp enda, nå er mannen og jeg begynt på en kur som skal "fikse" systemet vårt!! Sånn vi ble gravid sist gang så håper virkelig denne pp:) Takk for babystøv og gratulerer så mye;) Og masse lykke til med voksende mage, nyt det, det er fantastisk:) klem fra
Mamma snart :) Skrevet 28. august 2008 Forfatter #23 Skrevet 28. august 2008 Hei monkri. Så lenge Tr holder seg unna er det alltid et håp jeg er sikker på at akupuntur hjalp meg å bli gravid. Hadde time dagen før utslag på el test og en time dagen etter el. Lykke til!!!!
monkri mamma til 4 Skrevet 28. august 2008 #24 Skrevet 28. august 2008 grrrrrrrrrrrrrrrrrr...... fikk mens i dag j. da var denne perioden over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå