happy_boy07 Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Hei...har sjekket ut vognposen til Brio, er det noen av dere som har den? Hvor varm er den om vinteren? Hva trenger en ett aaring aa ha paa seg om vinteren naar han ligger i den posen? Takknemlig for svar
3små-snart4barnsmor Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Vet ikke helt om vogn posen til BRIO har endret seg mye de seneste åren.. men jeg har en som jeg fikk med når jeg kjøpte barnevogn i 2003. Syns den var litt kald. Hadde på eksta tykk dyne ovenfor når det var som kaldest om vinteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå