lin76 Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Er det nokon her som har erfaringar med å fly seint i svangerskapet? Eg har fått tilbod om ein firedagars tur til Island heilt i starten av september. Flytida er 2 timar og 40 minutt. Då kjem eg til å vera 37+1 til 37+4 ifølge menstermin, og lørdagen har eg tre veker igjen til ul-termin, som er 27. september. Dagen etter eg kjem heim startar permisjonen frå jobb. På Icelandair sine sider står det at det er ok for dei å ta med gravide også siste svangerskapsmånad så lenge ein har fersk legeattest, noko som er lett for meg å skaffa sidan eg har mange legevenner. Men er det lurt? Eg er førstegongs, har ikkje hatt ei einaste plage heile svangerskapet, og kan vanskeleg tenka meg at fødselen startar tre veker før termin - eller at han tek mindre enn 2t40min... Har flydd mykje under graviditeten, både korte og lange turar, og tar alle forhåndsreglar mot blodpropp o.l (støttestrømper, drikka masse vatn, gå rundt osv). Så, innspel?
Velsemor Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Det kan være lurt å sjekke reiseforsikringa. Hos de alle fleste forsikringsselskaper dekker de ikke fødsel fra uke 36. Når det er sagt så er ikke Island det verste lande å reise til. Hvis du skulle føde der er du dekt av folketrygden og nivået på sykehusene er det samme som her. Kanskje også bedre! Så hvis du får fly med legeattest og formen er fin, hvorfor ikke? Kan anbefalle et bade i den Blå Lagune. Må være himmelsk for en gravid kropp!
lin76 Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2008 Ja, har sjekka forsikringa, og den gjeld bare til veke 36, slik du skriv. Men sidan både Norge og Island er EØS-land, har eg jo same rettane der som her... Tenker også litt sånn "kvifor ikkje", men når eg nemner det for "alle andre", er folk skikkeleg negative. "Tenk om noko går gale!" osv osv. For øvrig kan eg legga til at eg har liten mage, og har hatt det heile tida. Er 34+1, men folk tippar at eg er rundt fem månader på veg, maks.
2 fine små Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Med frisk mor og frisk baby er jeg generelt for, spesielt paa 1.gangsfoedende. Sjekk grundig med legen din foerst og reiseforsikringen saa klart. Jeg flydde fra Asia naa i uke 35, som andregangsfoedende, det gikk kjempefint. I forrige svangerskap flydde jeg ca 3 ganger i uken inntil to uker foer termin, var paa flyet siste dag mulig jeg, og det gikk ogsaa kjempefint. Lykke til hva enn du velger og vaer klar over at du faktisk KAN starte foedselen baade ombord og paa Island dersom du velger aa dra.... ;o) Kjenn at du er komfortabel med den oerlille risken det faktisk er, dersom du drar. Jeg hadde dratt tror jeg, men med en grundig samtale med legen min i forkant, og bare dersom jeg var i veldig god form og visste at jeg ikke var tegn til foedsel overhodet.
lin76 Skrevet 16. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2008 Så fint å høyra frå nokon med eiga erfaring! Eg trur eg kjem til å dra, men sjølvsagt bare om legen ikkje seier noko imot det. Syns ikkje det verkar så skummelt verken med rier ombord eller fødsel på Island - er jo førstegongs og veit uansett ikkje kva eg går til... Vil dessutan heller vera saman med faren om noko skulle skje enn å vera aleine med det i Oslo mens han er i Reykjavik. Og formen er jo upåklageleg - satsar på at det held seg!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Å så koselig å kunne ta seg en ferie med sin kjære før den lille kommer! Ja det her syns jeg virkelig du skal gjøre, det blir jo ikke så lett å gjøre slike ting når babyen er kommet, og det er bra å pleie forholdet litt:) *Misunnelig* hehe..
lin76 Skrevet 17. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. august 2008 Ja! Det er akkurat sånn eg tenker også ) Mao: Det blir tur. Prata med ein gjeng legevenner i helga, og ingen av dei hadde funne info om at flyging i seg sjølv set i gang fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå