brooklyn Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Da storesjefen nå er blitt tre år, tenkte jeg at jeg skulle inn der og titte litt, men det var jo ikke så spennende som her på dib:) fremmede debatter og ikke noe gøy! Er dere begge steder? Eller fremdeles på bim?
Gjest Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Glmmer at det stedet finnes, jeg. Noen kjente herfra der?
mockis me Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Har prøvd men liker meg ikke noe særlig der.Dårlig respons på innlegg.Her kjenner jeg så mange,klarer ikke helt å bli aktiv igjen på BIM heller selv om det strengt tatt er der jeg hører til =)
Mammaen til Isak Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Er innom der å leser, men thats it.......skjer så lite der i forhold til her på dib, og når man lurer på noe får man både raskere svar og fler svar her inne )
~~DoraDora~~ Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Jeg har vært mest inne på Bam. Har bare stukket innom her innimellom. (Egentlig kanske sjeldent ) Jeg liker meg best på Bam, for der er det ikke så mange innlegg/svar at de ikke får med seg alt som blir skrevet. Her på dib klarer en ofte bare få med seg bruddstykker. Da kan det bli mye rot, og ei fjør kan fort bli til ti høns. Men det er jo greit at en ikke må velge. En kan benytte seg av alle debattenesidene ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå