Gå til innhold

Spm om modningsakupunktur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri hatt noe tro på akupunktur, men etter å ha lest så mange positive innlegg innser jeg at jeg nok har vært litt trangsynt..hehe.

Mine spm:

er det for seint å begynne til uka, er da 38 uker?

kan en hvilken som helst akupunktør gjøre modningsaku?

noen som vet om noen i området Lillestrøm/Strømmen/Lørenskog?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ikke for sent. Jeg hadde min første time i går, og jeg er akkurat fullgått 38 uker. Du bør gå til en akupunktør som har god erfaring med modningsakupunktur. Det er ikke sikkert alle akupunktører har erfaring med akkurat dette. Kjenner ikke til noen i Lillestrøm området, men det er mange i Oslo om du orker å kommer deg inn dit.

Det er jo ikke lett å si med sikkerhet at det hjelper, men jeg er ganske sikker på at det gjorde det sist, så jeg prøver denne gangen og :-)

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde min første time i går og er 37+5 i dag,så nei det er ikke for sent;)

Om det har noen virkning på modningen kan jeg foreløpig ikke svare deg på,for min del hvertfall. Skal tilbake på mandag og da får jeg svar på det...

Men,jeg har hatt mange andre plager,som har mer eller mindre styrt hverdagen min de siste mnd,og allerede etter en behandling er jeg betraktlig bedre.. Nesten for godt til å være sant,rett og slett.

Hos meg er det jordmora mi som setter nålene,og hun har veldig positive erfaringer med det,og er kjempeflink.

Er nok ikke alle som er like gode og har like mye erfaring med modningsakupunktur,så jeg ville undersøkt med litt forskjellige.

Om det er noen i nærheten der du bor kan jeg ikke hjelpe deg med desverre.

Lyke til!

Skrevet

hei du:)

begynnte og på tir..å da var jeg 37+5..så d er ikke for sent i d hele tatt:)faktisk så sa jm min at hu satte ikke modning på gravide før i uke 37..

hadde min 2 time i dag å skal igjen på mandag..

jeg har bare gode erfaringer med akupunktur til nå..fikk dette når jeg skulle ha nr 2 og,eller under fødslen da..å d var så effektivt,da slappet jeg av,å riene ble bedre,,jeg gikk med konstante rier hele tiden fikk ikke puste..men når de satte nålene så fikk jeg pause ,mellom,å de ble så effektive,at kort tid etter jeg satte nålene så var d plutselig full åpning å jeg kunne presse..alt tok 1.5 time..

jeg har blitt behandlet for gress allergi denne sesongen,jeg var veldig plaget med dette ,å hevelser i kroppen begynnte jeg å få..dette var i uke 30 ca..pluss bekkenløsning..alt dette ble sååå mye bedre..allergien forsvannt..hevelsene gikk ned,å bekkenet holdt seg stabilt ..nå 2 mnd etterpå har jeg og fått behandling for bekkenet,å d hjelper helt utrolig bra..jeg sover om nettene nå,å selv om jeg må på do,så sovner jeg igjen med engang..de er deilig d:)

absolutt til å anbefale:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...