Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Vi har kommet i en situasjon hvor vi har INGEN penger tilovers, eller til mat etc på 14 dager nå. Har satt inn litt småtteri på finn i dag og prøver å tenke hvordan skaffe noen kroner. Noen forslag??? Dette er et engangstilfelle da men ille nok akkurat nå.....
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Dere kan jo høre med brukerkontoret sa. De hjelper dere sikker for denne gangen. Ellers så kan dere få et lite lån i banken sikkert. Dere kan også forsøke å selge noe på en bruktbutikk. Bøker feks. Kjedelig situasjon. Håper det ordner seg:)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Uff den sitter langt inne, altså.... er 36 år og har ALDRI spurt de om hjelp før. Prøver alt annet først,ja.... HI
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Leve på kredittkort til neste lønning? Hvis du har vanlig kredittkort fra banken, så har du 40 rentefrie dager. Unngå kort av type GE Money bank hvor renten løper løpsk fra dag 1... Men hva er brukerkontoret?? Aldri hørt om...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Går kanskje an å spørre om forskudd på noe av lønnen? Enten du eller mannen din. Evt. låne en 1000 lapp fra barna, som du selvsagt setter rett inn igjen når dere får penger. Pante flasker.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Ha loppemarked på plena deres. Selg møbler og ting dere ikke trenger. Klær, sko etc. Sånn som de gjør i USA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå