Gå til innhold

Hva MÅ dere ha til taco?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke så glad i taco så lager det ikke så ofte, men tenkte å til besøk i morgen.

 

Trenger noen tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

salat

agurk

cherrytomater

mais

sterk tacosaus

ost

rømme

kjøttdeig

guacemole

minitubs

 

Skrevet

Jeg må ha:

 

Tacolefse, kjøttdeig, løk, agurk, tomat, ost og salsasaus.

 

Mannen min bruker det samme, men legger til litt mais, og gjerne en liten dæsj med rømme..

Skrevet

Salat

Paprika

Tomat

Agurk

Rømme

Revet ost

Røde bønner

Løk

Salsa

Ananas

Mais

Skrevet

I hvertfall rikelig med rød løk og rømme!!

Skrevet

Blir ikke taco uten tacoskjell (eller tubs), tomat, tacokjøtt, rømme, ost og mais, og salsa da...

 

Noe mer trenger ikke jeg, men har alltid salat og agurk også siden de andre i familien setter pris på det.

Skrevet

Vi bruker som regel tortilla lefser, og mini tubs.

Kjøttdeig ( vi liker mye smak så vi bruker gjerne 2 pakker krydder, eller 1 pk og blander ut med salsa i stedet for vann)

Rødløk

Salat

Mais

Tomater

Paprika

Guacamole

Rømme

Taco saus

Ost

Oliven, feta ost, soltørka tomater osv kan og brukes..bare fantasien som stopper :o)

Skrevet

tacotubs

ost

kjøttdeig

blandet salat

RØMME

salsasaus

 

 

Skrevet

taco lefse

RØMME

ost

kjøttdeig

tacosaus (hot)

salat- tomat, agurk ananas, salatblader..

Skrevet

tacokjøttdeig(vanlig el kylling)

paprika

mais

tomat

agurg

revet ost

rødløk

tacosaus

rømme

fajitas

Skrevet

(hihi,ser det er flere som skriver RØMME med store bokstaver)

(er vel fordi at det er neten det som er mest krise å glemme)

Skrevet

Lomper, mais, agurk, paprika, tomat, løk, kj.deig, tacokrydder, saus.

 

Skrevet

Tortilla lefser

Taco tubs

kjøttdeig

ost

RØMME

agurk

tomat

mais

løk

"guccemole"

Salsasaus (Pinapple Salsa)

Ananas(om jeg ikke har pinapple salsa)

Skrevet

mmmm- ha litt chipotle chilipaste (fra Santa Maria?) i tacokjøttdeigen. Det gjør susen:-)

Skrevet

St.Sunniva:

Ser du skriver Pinapple Salsa....den er dødsgod. men finner den ikke på butikken lenger....Hvor kjøper du den??

Skrevet

Jeg kjøper den på Meny eller Ultra...men når jeg kjøper, så tar jeg med noen glass i slengen, for det er jo ikke alltid jeg handler på noen av de butikkene.

Skrevet

oki. takk for svar. da skal jeg en ekstratur til meny og hamstre:)

Skrevet

GUACAMOLE! Helt hekta på det for tida;)

Ellers det vanlige som de andre skriver her:

kjøttdeig

salsa

mais

løk

cherrytomat

salat

agurk

tacolefser

ost

Skrevet

Nå fikk jeg ikke lyst på taco i det hele tatt liksom.. :P

Skrevet

Vi har det kjempe ofte for vi har ikke så mye til :-)

 

Salsaen blander jeg sammen med deigen.

 

Har tortilla leftser, taco skjell, rømme, mais og ost til.

 

That's it. 10 minutters middag.

Skrevet

vi har hatt taco hver fredag i 1,5 år.... med unntak av den fredagen jeg låg på sjukehuset og hadde fått minstemann....

 

da er det samme rutine, lefse med ost, tacokjøtt, mais, søt paprika, agurk, salat, rømme og salsa og knuste skjell oppi.... mmmmmmmmmmmm

 

 

jammen godt det er fredag i mårra....

Skrevet

Bare meg som pleier å ha dressing til tacoen også?? :)

Skrevet

åssen dressing? vi bruker bare rømme,guacamole og tacosaus eller garlic salsa vi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...