tullerusk Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Er ikke så glad i taco så lager det ikke så ofte, men tenkte å til besøk i morgen. Trenger noen tips:)
~sjiraff~ Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 salat agurk cherrytomater mais sterk tacosaus ost rømme kjøttdeig guacemole minitubs
Holly❄️ Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Jeg må ha: Tacolefse, kjøttdeig, løk, agurk, tomat, ost og salsasaus. Mannen min bruker det samme, men legger til litt mais, og gjerne en liten dæsj med rømme..
*Rutletutt* Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Salat Paprika Tomat Agurk Rømme Revet ost Røde bønner Løk Salsa Ananas Mais
Krusemynthe Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 I hvertfall rikelig med rød løk og rømme!!
Leah & Marcus & Tilda Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Blir ikke taco uten tacoskjell (eller tubs), tomat, tacokjøtt, rømme, ost og mais, og salsa da... Noe mer trenger ikke jeg, men har alltid salat og agurk også siden de andre i familien setter pris på det.
Mammaen til Isak Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Vi bruker som regel tortilla lefser, og mini tubs. Kjøttdeig ( vi liker mye smak så vi bruker gjerne 2 pakker krydder, eller 1 pk og blander ut med salsa i stedet for vann) Rødløk Salat Mais Tomater Paprika Guacamole Rømme Taco saus Ost Oliven, feta ost, soltørka tomater osv kan og brukes..bare fantasien som stopper )
Mamsen og lillegutt Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 tacotubs ost kjøttdeig blandet salat RØMME salsasaus
Poteto Skrevet 14. august 2008 #9 Skrevet 14. august 2008 taco lefse RØMME ost kjøttdeig tacosaus (hot) salat- tomat, agurk ananas, salatblader..
mockis me Skrevet 14. august 2008 #10 Skrevet 14. august 2008 tacokjøttdeig(vanlig el kylling) paprika mais tomat agurg revet ost rødløk tacosaus rømme fajitas
Mamsen og lillegutt Skrevet 14. august 2008 #11 Skrevet 14. august 2008 (hihi,ser det er flere som skriver RØMME med store bokstaver) (er vel fordi at det er neten det som er mest krise å glemme)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. august 2008 #13 Skrevet 14. august 2008 Lomper, mais, agurk, paprika, tomat, løk, kj.deig, tacokrydder, saus.
St.Sunniva Skrevet 14. august 2008 #14 Skrevet 14. august 2008 Tortilla lefser Taco tubs kjøttdeig ost RØMME agurk tomat mais løk "guccemole" Salsasaus (Pinapple Salsa) Ananas(om jeg ikke har pinapple salsa)
Gjest Skrevet 14. august 2008 #15 Skrevet 14. august 2008 mmmm- ha litt chipotle chilipaste (fra Santa Maria?) i tacokjøttdeigen. Det gjør susen:-)
Mamsen og lillegutt Skrevet 14. august 2008 #16 Skrevet 14. august 2008 St.Sunniva: Ser du skriver Pinapple Salsa....den er dødsgod. men finner den ikke på butikken lenger....Hvor kjøper du den??
St.Sunniva Skrevet 14. august 2008 #17 Skrevet 14. august 2008 Jeg kjøper den på Meny eller Ultra...men når jeg kjøper, så tar jeg med noen glass i slengen, for det er jo ikke alltid jeg handler på noen av de butikkene.
Mamsen og lillegutt Skrevet 14. august 2008 #19 Skrevet 14. august 2008 oki. takk for svar. da skal jeg en ekstratur til meny og hamstre:)
manonym Skrevet 14. august 2008 #20 Skrevet 14. august 2008 GUACAMOLE! Helt hekta på det for tida;) Ellers det vanlige som de andre skriver her: kjøttdeig salsa mais løk cherrytomat salat agurk tacolefser ost
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 14. august 2008 #21 Skrevet 14. august 2008 Nå fikk jeg ikke lyst på taco i det hele tatt liksom..
Dudelidum Skrevet 14. august 2008 #22 Skrevet 14. august 2008 Vi har det kjempe ofte for vi har ikke så mye til :-) Salsaen blander jeg sammen med deigen. Har tortilla leftser, taco skjell, rømme, mais og ost til. That's it. 10 minutters middag.
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 14. august 2008 #23 Skrevet 14. august 2008 vi har hatt taco hver fredag i 1,5 år.... med unntak av den fredagen jeg låg på sjukehuset og hadde fått minstemann.... da er det samme rutine, lefse med ost, tacokjøtt, mais, søt paprika, agurk, salat, rømme og salsa og knuste skjell oppi.... mmmmmmmmmmmm jammen godt det er fredag i mårra....
BergensMamma18 Skrevet 14. august 2008 #24 Skrevet 14. august 2008 Bare meg som pleier å ha dressing til tacoen også??
Mammaen til Isak Skrevet 14. august 2008 #25 Skrevet 14. august 2008 åssen dressing? vi bruker bare rømme,guacamole og tacosaus eller garlic salsa vi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå