Gå til innhold

Kryss fingrene for oss, jenter:o))))


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kan vi booke datoen for bryllupet vårt - som vi håper blir 14. april:o) *sommerfugler-i-magen*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LYKKE TIL!!! Krysser alt jeg har =) Titter innom bryllupstråden din på NM innimellom, det kommer til å bli eventyrlig!! =)

Skrevet

Tusen takk:o)

Blir liksom så mye mer virkelig når vi får en dato å forholde oss til - da kan jeg begynne å bestille alt det andre vi trenger også - og da kommer jeg til å føle at vi er i gang på skikkelig! (Kanskje jeg til og med klarer å velge en brudekjole også da...;o))

Skrevet

Tusen takk for det:o) Ja, det blir drømmebryllupet vårt:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...