Gå til innhold

Noen som har vinterdresser og vinterstøvler og anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest fornøyd med: Ticket to Heaven vinterdress og ecco vintersko. Minst fornøyd med de kanadiske skoene som var så veldig mye snakk om i fjor...husker ikke navnet, men de skulle blant annet tåle -40 grader, jo- Kamik! De ble våte av alt, snø, litt søle det meste, våte med mindre det var mer enn minus ti grader ute, og det var det vel knapt. Ecco sine derimot:-) Guttungen kunne vasse i dype vannpytter uten å bli våt. Brukte aldri støvler så lenge vi hadde dem, og da bodde vi Bergen:-)

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med Troll dressen til jenta med uttagbart for inni. Den har blitt brukt som høst/vinter og vårdress, og den er såpass stor at den kan brukes enda en sesong, ser ikke at den er brukt nesten.

Vi var fornøyd med Kamik skoene vi da.. barnehagen sa og at de syns de skoene var kjempebra.

Skrevet

Vanligvis kjøper jeg Reima til ungene mine, etter å ha prøvd ut diverse dresser slo jeg meg til ro med Reima. Den er lett å bevege seg i,varm og god, vannsøylen er på 5000 mm (som betyr at den ikke blir våt med det første) og den puster.

Men i år kjøpte jeg Reflex. Dama på butikken sa at den nye Reflexdressen var blitt oppgradert og nå like god som Reima, hun hadde selv byttet over. Så jeg tok henne på ordet og kjøpte Reflex. Og om den ikke er så god likevel, så får jeg ha Reflexdressen til hjemmebruk og kjøpe Reima til bhg. To dresser vil jeg uansett ha til dem=)

Dessuten tror jeg ikke hun sa det kun for salgets del, for jeg sto med Reima i den ene hånden og Reflex i den andre...;-)

Skrevet

Troll dress og Ecco vinterstøvler.

Skrevet

Liker Skogstad sine dresser. Og ecco sko...dem er dyre, men best. Synes jeg!

Skrevet

Her i huset går vi for reima tec og ecco. Jovisst er det dyrt, men det er virkelig verdt det med tanke på at tulla vår holder seg god og varm hele vinteren:)

Skrevet

Kjempefornøyd med reflex sin dress. Grei pris på den også. Ellers liker jeg troll og reima sin .

Av vintersko liker jeg best ecco sine.

Skrevet

Her kjøpes det inn ReimaTec og Ecco eller Viking vinterstøver i goretex.

Dyrt, men bra for min kålorm som er ekstremt gla i vann og sørpe på vinteren.

Skrevet

Her sverger vi til Reima og Ecco... Viking fikk vel best i test på vintersko i Foreldre og barn i fjor..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...