Gå til innhold

Tørre og vonde bryster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er nå 18uker på vei og plages veldig me tørre brystvorter, er dette normalt og er det noen krem man kan bruke?? har hadd dette problemet i noen uker nå, og bynner å bli litt lei av at brystvortene mine ska flasse av (om dere skjønner), av og til er det mørkebrunt, akkurat som tørket blod. syns ikke det virker helt normalt :S

Er også plaget me at jeg får skikkelig ondt i brystene om det er kaldt ute, er dette normalt? eventuelt noe man kan gjøre me det? er jo ikje akkurat så bra å ta seg selv på brystene for å varme de når man e midt i byen en kaldt dag...

Håper noen kan svare meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slet med noe av det samme, bare at hos meg var skikkelige dype sprekker i brystvortene og det så ut som død hud ytterst (helt lys og rar). Jeg kjøpte Purelan brystvortekrem og smurte på morgen og kveld. Etter noen dager begynte den døde huden å gradvis ramle av (jeg pirka litt med en bommulspinne for å få fjernet alt) og tørrheten forsvant åsså. Nå ser nipsene mine røde og helt normale ut igjen :-D

Skrevet

Har det samme som du hadde Nightelf. :/

Er det på apoteket man får kjøpt den brystvortekremen?

Skrevet

Jepps de selger den på apoteket, men det er ikke alle apotekkjedene som fører den. Sitter nå å vrir hjernen min hvor jeg kjøpte den... hm... Men om du ikke finner den på apoteket du drar til så vet de hvem som fører denne kremen. Den er dritbra, men litt klisjete å smøre på :-)

Skrevet

hei dere. jeg har verdens merkeligste brystvorter for tiden. en ting er at de er mørke, men det virkelig skumle er at brustknoppene, midten, der melken skal komme ut, er full av død hud. det har dannet seg en sprukken hud lag, kjempe masse. viste det til jordmor, og hun ble faktisk litt overrasket. sa hun hadde aldri sett noe lignende før. det gjør ikke vondt, bare ser kjempe ekkelt ut. har ikke prøvd å pille det ut, har på følelsen det bli sårt dersom jeg prøver. ekkelt? anyone? kanskje jeg skal prøve den kremen dere snakker om...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...