maiprinsen Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Noen som har tips for å roe ned håret, eller må jeg bareholde ut til jeg er feridg å amme???
Gjest Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Det er ikke amminga som gjør det - under graviditeten mister du mindre hår enn vanslig på grunn at hormonene - nå som du er ferdig med graviditeten produserer ikke kroppen disse hormonene lenger, og alle hårene du har "spart opp" i løpet av graviditeten faller nå av. Vær forsiktig når du vasker og grer håret, ellers er det ikke så mye å gjøre så mye med. jeg fikk faktisk pannelugg og pigg, når alt håret som falt av vokste ut igjen. Knallkult... Eller ikke :-)
Mamsen og lillegutt Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Jeg hadde det sånn i begynnelsen på graviditeten og rett etter fødsel. Men nå 1år etter har jeg det på samme måten. og tviler på at jeg er gravid. Har spiralen inne ennå.... Holder på å bli gal. Har hørt noe om at man mangler B-vitamin eller noe sånt
Miffs Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Jeg hadde overhodet ikke viker før jeg ble gravid, heller ikke pistrefjoner foran... Det har jeg nå! Har hørt at det gir seg med ammingen, men nå kan jeg ikke sette håret bakover eller ha sideskill for da synes det altfor altfor godt.
maiprinsen Skrevet 14. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2008 tusen takk for svar dere!!! Stemmer at håret er blitt tykkere, kanskje det bare går tilbake til normalen nå da!?
Mamma2OO5 Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 sliter med det samme..ultrafestlig! viker og fjoner i alle kanter..
Tante Gustava Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Ei venninne hadde så ekstremt håravfall når hun ammet førstemann at hun rett og slett ble tynn i håret. Ikke bare det hun hadde "spart opp" under graviditeten der nei... Hun ble anbefalt å ta sink og b-vitaminer. Skader vel ikke å prøve?
Mor&barn Skrevet 14. august 2008 #9 Skrevet 14. august 2008 det slutter desverre ikke ettr endt amming! :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå