~~DoraDora~~ Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Eldstemann har gått på den samme avdelingen i 2 1/2 år nå, og slutter nå for å begynne på skolen. Er det vanlig å gi personalet på avdelingen noe da...og evt hva passer å gi? (Har alltid gitt noe til jul, men sliter med å finne på noe nå) Noen tips? På forhånd tusen takk ))
Mammaen til Isak Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Dette har jo vært mye diskutert her inne. Hva som er vanlig veit ikke jeg, men vi har alle ulik mening om dette i allefall. Jeg kan bare svare for meg selv. At har dere lyst til å gi noe så gi noe. Vi har alltid gitt en liten ting til jul og sommer, alt fra vin til bok, bilde, blomster,sjokolade etc.....ikke store tingen men en oppmerksomhet til jentene på avd. Da jeg selv jobbet i barnehage fikk vi gaver av noe, andre ikke.....sånn er det bare.
Granny Weatherwax Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Min skal flytte over på stor avdeling nå, og da tenkte jeg å lage et kort med bilde av ham der det står takk for meg og sånn, gjør sikkert ikke mer ut av det. En annen i samme situasjon som meg ville gi en blomst til avdelingen. Her i bhg har vi ikke for vane å gi noe til de ansatte spesielt, så vidt jeg vet.
Leah & Marcus & Tilda Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Hva med et koselig kort med bilde av barnet og for eksempel stearinlys, eller andre småting til hjemmet? En god olivenolje? Noe søtt til kaffen? Trenger ikke være så mye, jeg har selv fått mye koselig i min jobb som førskolelærer. Men en ting skal du vite, det er alltid hyggelig å bli husket på for vi savner virkelig barna når de slutter hos oss!
~~DoraDora~~ Skrevet 14. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2008 Passer det feks at han gir ei stor konfekt eske med et kort hvor han takker for seg? ...som de feks kan ha på pauserommet? Eller bør jeg gi til hver enkelt? Nb ! ser noen sier at dette har vært diskutert...hvor /hvordan finner jeg det...har ikke vært mye inne på dib før jeg, så jeg har ingen anelse på hva som er tatt opp før
Mammaen til Isak Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Du kan jo søke ¨på det ,men den søkemotoren er elendig Det er ikke noe dum tanke å gjøre det, det fikk vi selv mange ganger mange glade ansatte på pauserommet som regel når det kom bakst og sjokolade etc he he:o)
Leah & Marcus & Tilda Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Gi heller noe til de på avdelingen hans, en konfekteske på pauserommet blir fort rensket for godbiter av de som er først til lunsj og det er vel ikke tanken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå