♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Reima eller Troll? Har null erfaring siden dette er førstemann som er i bhg... Noen som kan hjelpe meg? Vil kjøpe skikkelig vare! Hører at som regndress blir reflex anbefalt, så den er grei, men parkdress er jeg mere stuss over...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Jeg har ikke erfaring med Troll, men har vært veldig fornøyd med Reima(tec) frem til nå (nå er hun 3). De små dressene er lette å bevege seg i, slitesterke nok og har god passform (syns jeg - de passet jaffal jenta vår godt). Og godt varmeisolerende.
Granny Weatherwax Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Jeg har kjøpt alt fra Reflex til mine barn, både regnsklær, vinterdress og vår/høstdress, og er ihvertfall kjempefornøyd med dem! i bhg har de skrytt også, gutten min er aldri blitt våt, og holder seg god og varm gjennom vinteren. De andre merkene kjenner jeg ikke til.
Gjest Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Vinterdress du er ute etter eller? Vi sverger til Ticket to Heaven. Fantastiske dresser:-) Dressen til en ettåring bør være varm og god, og spesielt vanntett i rompa.
Dudelidum Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Jeg er veldig fornøyd med Reima tec dressene. Har både vinter dresser og vår/høst dresser fra Reima. Det eneste er at glidelåsen går helt ned så om de setter seg i en damm blir det jo vått da. Men det blir det jo med det meste om de gjør slikt... Bruker Reflex sine dresser som reservedress. Er også veldig godt fornøyd med Lego vinterdress.
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 14. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2008 Tusen takk for gode svar! Hva er forresten ca prisforskjell på disse dressene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå