Gå til innhold

Bekymret! (nicket) Ang Cars igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du er eksperten her inne. Vår lille er så opptatt av Rødfjes, finnes ikke den som liten bil? Prøvde å titte på listen du laget, men vet ikke hva den heter på engelsk..

Eller andre som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, burde vært innenfor rekkevidde å skjønne det, ja..

Tusen takk, skal ut på jakt!

Skrevet

Du kan søke opp bilene på amazon og bestille derfra, hvis det virkelig er umulig i butikkene.

Skrevet

Takk, tror nok det er det letteste... Kanskje jeg kommer over Kongen også. Blir aldri lei her i huset! (ikke jeg heller, huff...!)

Skrevet

Red er stilig! Men nei, den er ikke i listen jeg la ut for der var bare enkelt bilene i world of cars serien. Red er bare utgitt i to pakkning sammen med Stanly - statuen. Dermed er den vel også litt mer vanskelig å få tak i.

Det samme gjelder vel Kongen. Butikkene blir tydeligvis ganske så fort tom for Kongen og Harry Knøl når de først får dem inn. Strevde ganske lenge med å få tak i dem til lillemann før jeg bet i det sure eple og kjøpte på QXL. Etter det har det blitt en del biler der i fra. Ble egentlig mye lettere enn å tråle lekebutikkene støtt og stadig.

Skrevet

Vi kjøpte Rødfjes og statuen i butikken, men det er noen måneder siden. Har ikke sett den siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...