Gjest Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Mange har allerede gratulert deg her inne men desse innleggene stikker av etterhvert. Jeg vil du skal se hvor mange vi er som bryr oss om deg å tenker på deg. Jeg vil uansett gratulere deg kjempemye å jeg håper mor,barn og far har det bra. Kos deg nå når du kommer hjem fra sykehuset å forvent deg en del besøk (de som vil kan sende inn sine gratulasjoner igjen eller skrive noe til gry)
Miss Dynamite Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 har sikkert gratulert hun hundre ganger tidligere, men gratulerer masse gry!! Utrolig mange som har skrevet til deg tidligere ja, og det er alltid like kos å få mld fra deg med oppdateringer osv.. kos deg masse med den lille familien din, så snakkes vi!!
Gullklumpen! Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Gratulerer så mye til familien!!!!! (Som det nå har blitt;) Kan tenke meg du er stolt nå Klem
Gjest stockholms tjej_Fødeklar=) Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 gratulerer så mye=) håper du har haft en flott fødsel=)
Snupp@ med 3 barn Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Gratulerer så masse til deg Gry. Håper du kommer med fødselshistorie innpå her. Er 32+6 idag og syns det er kjekt å lese om alle fødslene her inne. Er såå utolmodig selv:D
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 16. august 2008 #7 Skrevet 16. august 2008 Tusn tusn takk for alle gratulasjoner å tanker blir helt rørt <3 masse lykke til med videre svangerskap å fødsler
Ønskebaby08*12 Skrevet 16. august 2008 #8 Skrevet 16. august 2008 Gratulerer så mye med lille prinsen, Gry :-) Håper du og din kjære koser dere som småbarnsforeldre, og som en liten familie. Ønsker dere lykke til videre :-)
Andreas05 og Gabriel 08 Skrevet 16. august 2008 #9 Skrevet 16. august 2008 Hei Gry Jeg vil gratulere deg med den fine gutten din.
Gjest Skrevet 16. august 2008 #11 Skrevet 16. august 2008 Gratulrer såå utrolig mye :) Så bilder på nettby, utrolig pen og vakker gutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå