baby igjen Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 jeg har en følelse av at jeg blir ekstra kvalm og uvel av folat...... er det flere som har tenkt tanken? glad jeg har kun en uke igjen, så skal jeg se om jeg merker endringer.
AE84 Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 nei, men føler kanskje jeg får forstoppelse pga folaten!?!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Heisann, på besøk fra "bli gravid" :-D. Jeg måtte slutte å ta folat, jeg ble kjempedårlig i magen av det. Jeg testet det maaange ganger, og hver gang jeg tok folat fikk jeg vondt i magen og diaree.
FraENtilTO Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Har faktisk tenkt tanken selv, men liksom lagt det bort med at nei det kan ikkje være mulig, men jo når flere tenker det samme.. føler meg kvalm når eg har tatt de....
Gjest Tina-Mari Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Hei hei jenter!! Jeg har ingen av de overevnte plagene, og folat er jo et stoff vi trenger i starten av svangerskapet så hold ut!! Jeg tar mulivitaminer med folat i seg, og de funker fint:) Masse lykke til!
j.tiddi Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 jeg visst ikke at jeg var gravid, ergo tok ikke folat, men startet for noen dager siden, og nå er jeg uvell, vondt og uggen. ca 10 uker på vei.. så kanskje
baby igjen Skrevet 15. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2008 jeg har ikke vært kvalm i dag........ så da spørs det om folaten er årsaken til kvalmen som jeg antok. så nå skal jeg ta folat like før jeg legger meg så får jeg se hvordan dagen i morgen blir.... er det ikke slik at kroppen tar opp vitaminer, mineraler osv best om natten ... kanskje dette er en god løsning :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå