To gutter + spire Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Herlighet , vi har jo klart å være så dumme at vi har kjøpt basen til izi-sleep (nytt) (iso-fix) I den tro om at Izi-sleep setet (2007 mod.) skulle passe til basen!!! (kjøpte setet brukt) Men det gjør det jo ikke !! Dritt altså!! Får prøve å selge basen da hehe SÅ irriterende!!! hehe
beibis Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Var redd vi hadde gjort samme tabben. Leier Izi-sleep stolen og var ikke helt sikker på hvilken årsmodell den var. Kjøpte base for å få litt enklere innfestning i bilen. Så på BeSafe sin nettside at stolen skal være merket med "godkjent for bruk i Isofix" i bunnen dersom den passer til basen. (hvorfor i all verden sjekker vi ikke sånt før vi kjøper basen?? hehe) Fant først ikke merket, og ble litt stressa. Basen er jo ikke gratis... Men merkingen var altså ikke et klistremerke, men en del av plast"støpen" under stolen. Pusta letta ut da jeg endelig så merket:-) Håper du får solgt basen.
To gutter + spire Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2008 huff ja - man burde jo skjekke slikt FØR man kjøper ting hehe men men... Skal selge den til halv pris da - så håper jeg noen vil kjøpe den Godt at deres sete passet !
beibis Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Men litt synd at vi alt har kjøpt base da, ellers kunne jeg jo kjøpt din :-)
Mrs. Bouquet Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Base er helt fantastisk, så jeg hadde heller beholdt basen, kjøpt 2008 sete og solgt 2007 modellen.
To gutter + spire Skrevet 14. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2008 Ja ...kanskje det !? Er faktisk litt i tvil om jeg heller vil ha Maxi cosi pga. av at det er lettere og mindre. synes izi sleep setet er litt stort og tungt - er 2008 modellen mindre enn de som er eldre?? ..får se hva vi gjør ! hehe
Mrs. Bouquet Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Jeg støtter den siste vurderingen din. Maxi cosi med base. Jeg bar i alle fall mer på setet enn jeg trodde jeg kom til å gjøre, så denne gangen har jeg hatt lav vekt som et av de viktigste kriterier når jeg har valgt sete.
Gjest Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Du får ikke levert tilbake basen da? har du hørt med butikken om det?
Engelise Skrevet 14. august 2008 #9 Skrevet 14. august 2008 Jeg kunne vært interessert i å kjøpe basen din. Hvor bor du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå