Gå til innhold

Bikinivoksing....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vondt er det?

Hvor vanlig er det?

Hvor flaut er det?

Innegår alt man har av hår nedentil i en bikinivoks?

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Kjempevondt på noen steder, ikke vondt i det hele tatt på andre. Uansett venner man seg til smerten etter en gang eller to. Når man gjør det regelmessig, er det også mindre vondt siden hårene sitter løsere når det ikke er så lenge siden sist.

2. Tror det er veldig vanlig. I min venninnegjeng gjør kanskje 8 eller 9 av 10 det? Men det varierer sikkert.

3. Sykt flaut første gang, men pleierne er flinke til å få deg til å slappe av. Det er jobben deres! Ditt underliv er bare ett av mange den dagen :-)

4. Du kan velge. I en bikinivoks tar de vel bare bikinilinjen (ikke vondt), mens i en brasiliansk kan de ta alt. Det er imidlertid vanlig å beholde en stripe oppå uansett.

Skrevet

Hm, veldig i tvil om det her altså. Så skrekkelig... hehe

Hvor ofte må man ta det da?

Tenkte kanskje det var greit å være ganske hårløs til barseltida, men ikke sånn at det er sårt etter voksinga liksom.

Noen som vet om et sted dem tar brasiliansk i nærheten av Drammen?

HI

Skrevet

Dytter litt på denne jeg..

Skrevet

Her fjernes alltid allt hår. Det gjør litt vondt de første 2 til 3 gangene. Så går det helt greit. Det gjør kun litt vondt når de gjør det. Etter en halv time kan det være litt sårt. Smør godt (bruker zink salve første dagen, også bruker jeg hydrokortison dag nr. 2, etter det smører jeg ikke mere)

Flaut syntes jeg ikke det er. Du bør ta det ca en gang hver 6 uke. Men de trenger dessverre litt hår å jobbe med.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...