Gå til innhold

Bajs på lammeskinnet! Vaske med Milo i maskin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må nesten vaske lammeskinnet til mini. Bajsa over hele greia, han!:) Jeg kan vaske det på ullprogram i maskinen står det på det, men kan jeg bruke Milo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kjøpt egen ull shampoo til det, for du kan risikere at skinnet på baksiden blir hardt.

Skrevet

Det er Lanolin i ull shampooen og det holder skinnet mykt og fint :o) Derfor jeg anbefaler å bruke det.

Også børster du gjennom det med en katte/hunde børste etterpå så "pelsen" blir fin igjen :o)

Skrevet

Men som en nødløsning før bajsen setter seg i skinnet?

Eller er det da for sent hvis jeg vasker det opp igjen med ullshampoo ved en senere anledning?

Skrevet

Tror jeg bare ville brukt vann jeg da :o)

Skrevet

Okei, jeg tror jeg gjør det sånn da! Takk for svar!:)

Skinnet var ganske dyrt, så jeg tar ikke sjansen på å ødelegge det!

Og ullshampoo finner jeg på nettet, sant?

Skrevet

Vær forsiktig med hva du gjør. Ring butikken du kjøpte den på og spør hvordan du skal få den ren. Har nemlig selv nesten ødelagt et skinn og har lært å være forsiktig nå , hehe

Skrevet

Nei, jeg tenker som så at vann er det mildeste du får så tåler det ikke vann.. ;o)

Ja, det regner jeg med du gjør.

Så selger de det som regel på barneforretninger også, jeg kjøpte på en barneforretning :o)

Skrevet

Jeg har vakset mine skinne mange ganger i maskina med Milo.

Bruker skånsprogram istedetfor ullprogrammet siden ullprogrammet nesten ikke sentrifugerer og skinnet da er søkk vått i dager etterpå.

Det føles litt stivt med en gang etter at det er tørt, men det mykes raskt opp igjen så fort det tas ibruk og blir helt som nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...