Trollkatt Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Mine barn liker ikke brus, og er heller ikke spesielt glad i saft. Det er temmelig upraktisk i bl.a barnebursdager, siden de ofte ikke får servert noe annet. Datteren min er også så sjenert at hun ikke tør å spørre om å få noe annet, så når jeg henter henne er hun ofte utrolig tørst og vil bare forte seg hjem for å drikke vann. Og jeg glemmer selvfølgelig å si ifra at hun ikke drikker brus. Barna mine liker vann, Farris, juice og Munkholm. Vet at mange reagerer på at barn liker Munkholm, men jeg synes i grunn det er verre å servere f.eks Cola, med koffein, fargestoffer, masse sukker og alle andre tilsetninger. Jeg likte også alkoholfritt øl da jeg var liten, og ble ikke alkoholiker som voksen. Likte ikke pils før jeg nærmet meg 18, så jeg er ikke bekymret for det.
Mille** Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 De elsker brus, men får det bare på lørdager, og seff i selskap og sånt da. )
Trollkatt Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2008 Tror nok at mine er litt unormale. Alle reagerer veldig på at de ikke liker brus. Datteren min vil ikke smake engang, hehe. Vi er fornøyd med det, vi, altså. Men det er ikke vi som har nektet dem
Mille** Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Jeg likte heller ikke brus når jeg var liten, syns det var så mye kullsyre. "Mamma, det svir i øynene" pleide jeg å si når jeg drakk brus. Mannen min var enda rarere, han likte ikke is! ;o)
Lykkeligmammatiltre Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Jeg syns ikke det er rart at de ikke drikker brus, de er absolutt ikke unormal av den grunn!! bare bra det trenger da ikke brus! Jenta mi får veeldig sjelden brus, hun var vel godt over 2 år før hun likte det, og det er tidlig nok det, får det bare i bursdager osv, for vi drikker nesten aldri brus, saft får hun heller ikke, her går det i vann! Hun elsker vann, foretrekker vann fremfor melk ;o) men drikker melk også , og litt juice!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 ja, seff... Men drikke kun sukkerfri hjemme hos oss, siden sambo har diabetes..
La Perla Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 ja, de er glade i brus, men får det ganske sjelden. I ferien får de det en del, men ellers er det kun på bursdager i besøk. Vi holder oss til vann i helgene også, ellers synes jeg det fort blir mye sukker.
~~DoraDora~~ Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 De elsker brus, men får det kun på lørdager, og ved spesielle anledninger
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. august 2008 #9 Skrevet 14. august 2008 Storesøster får brus når vi skal kose oss. Hun liker veldig godt brus, men kan godt be om melk også. Lillebror får kun vann, og noen få ganger har han fått juice og vann i koppen sin. Han har fått smake brus et par ganger. Jeg drikker gjerne 1-2 liter brus på en dag.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. august 2008 #10 Skrevet 14. august 2008 Ja mine liker godt brus. Men får det jo ikke alltid når de vil: Blir litt ekstra i ferier, men så er det herlig å komme inn i hverdagsrutiner igjen. Da får de det bare på lørdagen til kveldskos. Liker også veldig godt vann, juice og melk.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 14. august 2008 #12 Skrevet 14. august 2008 Ja, han liker det veldig godt.. Men drikke det ikke masse, ble litt i ferien. Men til vanlig er det et glass på lørdagen eller når vi på besøk eller har - og det er ikke så ofte. Han er veldig glad i eplemost, så er stas å få en glassflaske med det på lørdagskvelden.. Da den uten kullsyre.
blond Skrevet 14. august 2008 #13 Skrevet 14. august 2008 Nei, brus er bare rart. Heldigvis er eldste usjenert nok til å be om vann.
Regnbuens barn™ . Skrevet 14. august 2008 #14 Skrevet 14. august 2008 Aldri brus, saft eller vann får de i bursdager eller selskapeligheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå