Gå til innhold

Det er bra dyrt å ha to jenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært å shoppet til jentene, minsten fikk "bare" en ny reflex parkdress, mens eldste fikk bukse, skjørt, jakke, gensre, trøyer, pysj, tørkle, strømpebukser, undertøy og pensko. Dyrt, men kjempegøy. :o)Ryddet i klesskapet hennes i dag og det var ikke mye igjen når vi var ferdig, så hun trengte mye nytt.

Håper ikke gubben sjekker kontoen med det første. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, ja. Det er jaggu dyrt å ha gutt og jente og, særlig når jenta er klin rosa og lillebror ikke kan arve klærne hennes...

Trøster meg med at nr tre kan arve bøtter med klær uansett hvilket kjønn det viser seg å være :)

Skjønner ikke hvorfor de vokser så mye i løpet av sommeren. Må være sola eller noe. Må jo kjøpe masse nytt, jo...

Skrevet

Joda, det er nok dyrt med gutt også. Her sliter eldste ut klærne sine, det er ikke mye å arve for lillesøster.

Eldste har nå kommet i den alderen at hun må ha stæsj til klærne også, belter, vesker, smykker, tørkle osv. Er helt utslitt jeg etter dagens shopping. Ble ikke mer enn en BH og ett par truser til mor sjøl. ;o)

Hun hadde forresten såååå lyst på en skinnjakke de hadde på Lindex, og den var råkul den, kjente jeg hadde veldig lyst til å kjøpe den til henne. Men klarte å styre meg, er ikke akkurat noe en på 10 år trenger. ;o)

Skrevet

Tell me about it!

Har to jenter på 14 1/2 og 11, pluss en gutt på 4.

Den yngste av jentene er nesten like høy som storesøsteren, så de t er ikke mulig å arve - de bruker nesten samme størrelse!

Og han lille på 4 er skikkelig forfengelig til gutt å være, så dyrere kan det bli...

Skrevet

Ja det er nok veldig dyrt med to jenter. Jeg har en nå og merker jo godt at det går en del klær og utstyr til henne. Har også en gutt, men enklere med han syntes jeg. Selv om det også er veldig dyrt.. venter nå jente nr to, og håper at hun kan arve masse fra storesøsteren sin.. er iallefall det som er planen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...