*Askepott og hjelperene * Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Jeg selger unna en hel del ting,og har solgt ca 80plagg 6par sko + div til 500kr. Er det mye eller lite? Hvor mye tar man for klær?
Herlige barn har jeg fått Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Oii det var billig, har solgt pent brukte klær for mellom 15-30 kroner plagget, reima/troll dresser naturlig nok litt mer!
Dudelidum Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Det var jo ikke 10 kr pr plagg en gang. Særdeles billig vil jeg si. Må innrømme at jeg ikke har solgt noe selv da, men jeg kjøper av og til brukt tøy på ebay. Har forelsket meg helt i Next klær og de får man jo ikke i Norge. Betaler da gjerne 20-30 kr for en genser. Men av og til "så mye" som 50 kr. Er det merke klær kan man få en god del for det brukt. Jeg har ihvertfall betalt opp mot 1/3 av nypris om det har vært noe skikkelig fint. Fra et miljøperspektiv er jo gjennbruk genialt!
*Askepott og hjelperene * Skrevet 14. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2008 Hehe jaja... hun fikk masse merkeklær og andre ting,da kan jeg skru opp prisene litt på resten
Banshee Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Hva med å være så vågal å gi bort klær til krisesenter i hjembyen eller til barnehjemsbarn i Russland? De trenger så sårt klær og leker, jeg sender fra meg klær til begge steder jevnlig.
Banshee Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Var ikke vondt ment heller altså å komme med den kommentaren, men det kommer så godt med. Tenk så mye fine, varme og rene klær vi kunne samlet sammen alle sammen her inne. Små babyer som kan ligge varme og tørre og kanskje få sin egen lille bamse å klynge seg til når verden utenfor sengen er for stor og hard for en liten, ensom kropp.
Gjest Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 bare lurer på hvor man sender ting som skal gå til f.eks barnehjemsbarn i russland? Har noe småtteri jeg kunne ha sendt i fra meg:) Elllers må jeg si at jeg er veldig gla for at det er så mange som legger ut pent brukte klær på finn.no, jeg har spart masse penger på det:) Og så får jeg tre ganger så mye som jeg ellers ville ha fått i butikk, og det er kjempe greit når man er student^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå