Lykkelig med Maiken Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Ser du noe spire på oss snart? jeg 250777 han 190870 tusen takk
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 lurer på om noe kan skje i april... INA
Lykkelig med Maiken Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2008 Då tenke du på graviditet eller fødsel? Har faktisk prøvd i 21 mnd å klare vi det ikke før desember kan det blir prøverørs. Ser du noe mer ang graviditet.. Kjønn, antall?? Takk for svar:-)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 det kan jo selfølgelig bety at du føder i april... Når har du IKM da? jeg er ganske ny på dette over nett, så vet ikke alltid hvordan jeg skal tolke det som kommer opp... men jeg tror i utgangspunktet du blir gravid i april... håper jeg tar feil der da, og at du føder i april:) INA
Lykkelig med Maiken Skrevet 14. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2008 Ja håper åsså du tar feil og at jeg føder da:-) Skal ha eggløsning no til helgen åsså ikm rundt 30 august. Ja det e ikke så mye man kan gjøre uten å prøve å kose seg mens man vente, men kan jo godt forstå at det e nån som blir lei seg av prøvinga å ventinga. Blir vel alle det;-) Takk for svar, du såg ikke noe mer ang kjønn og antall????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå