* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Gratulerer så masse!! Kan jeg spørre, hvordan fikk dere det til? Gikk det av seg selv eller trengte dere hjelpemidler? Har prøvd i 1,5 år nå, så blir så gla' av å høre at andre som har prøvd like lenge til slutt får det til!! ..
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Å gratulerer så mye!!! Vel fortjent etter så lang prøving!!!!
strå Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Vi hadde sex en gang på morgenen og en gang på kvelden den dagen jeg hadde eggløsning faktisk.Vi ga opp alt av kjerringråd for rundt 3mnd siden tror jeg det var.Frem til da stappet jeg i både meg selv og samboeren alt av vitaminer,teer,bønner og nøtter.Jeg har også det siste året gått å tatt blodprøve hver mnd for å sjekke at jeg har hatt el,men det har jeg heller ikke gjort de siste 3mnd.Tenkte jeg skulle kutte ut alt for å prøve å ikke tenke så mye på det...har jo egentlig tenkt like mye på det.Verste jeg vet er folk som sier "du må bare slutte å tenke på det,så går det"(selvom det er i beste mening,så tror jeg da at ingen av de som sier sånt,har prøvd særlig lenge selv) Kan hende at det funket nå,siden det faktisk ikke passer i det hele tatt nå.Vi har et hus som står på hodet med drenering,kjeller som må graves opp å bytte rør osv osv oooog vi skal gifte oss 2mnd etter da jeg har termin:)Kan et råd være å lage et kaos først,sånn som vi har gjort?? Masse masse lykke til!!Jeg krysser alt jeg har for deg!Og jeg vet hvordan det er å gå å vente fra mnd til mnd!!Håper du slipper det snart!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Gratulerer sååååå mye!!!!!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Gratulerer! Kos dere så masse selv om alt står litt på hodet
strå Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Tusen takk alle sammen!!Følte at det var på tide at jeg skulle få oppleve "gravid" på testen nå.Det syns jeg alle sammen her skal få:)Unner ingen så mange mnd med skuffelse!Idag er jeg så glad at jeg glemmer alt.Har til og med glemt å gi hundene mat...hehe.Godt jeg har en kjæreste som passer på Og det er bare hyggelig med et gratulerer innlegg!!Kan jo ikke bli sur for det:)
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 14. august 2008 #9 Skrevet 14. august 2008 Hei igjen, Strå Takk for svar og positiv tilbakemelding!! Jøss, det her var gøy å høre altså! Nå har jo ikke jeg snakket med deg før, men det var ordentli' moro å høre at det gikk helt av seg selv etter 22 pp for dere.. Da er det håååååååååååååååååp Håper du nyter graviditeten oppi alt kaoset, så får jeg sette igang å få lagd litt kaos her! Hehehe.. Var visst det som skulle til, slutte å tenke på det.. Nei, det må jeg virkelig si, velfortjent!! GRATULERER SÅ UTROLIG MASSE OG LYKKE TIL MED BÅDE SVANGERSKAPET OG BRYLLUP!! Heldige er dere!
Mamma-til-3-jenter Skrevet 14. august 2008 #10 Skrevet 14. august 2008 Å, så utrolig bra!!!! Gratulerer så mye! Var jammen på tide da, etter 22 pp-er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå