Gå til innhold

jeg sover forderva hendene mine...!


ragnhild83

Anbefalte innlegg

Jeg våkner flere ganger om natta, både fordi jeg må på do, og fordi at fra skuldrene og ned så har jeg dormet bort. De er så fulle av vann at jeg ikke får til å lukke hendene før utpå dagen. litt ubehagelig i grunn! :OP

har ikke så mye vann i kroppen ellers.

Noen som har noen tips?

Jeg bruker å lage rygglen av en ekstra dyne, sånn at jeg sovner sittende i senga, og ikke ligger på noen av sidene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

om det er noen trøst har jeg samme problem som deg. Armen jeg IKKE ligger på, blir følelsesløs i løpet av natta- våknet at jeg ikke kjenner fingrene osv. Har fått forklart av noen legevenner av meg at det skyldes vann som presser på nerver. Et tips fra dem var å ligge med en pute under armen slik at armen ikke ligger parallellt med kroppen, men litt forover- på puta- annen vinkel i skulderen slik at en ikke får den forstopningen.

Jeg klarer ikke ligge på ryggen, sinnsykt ubehagelig- er i uke 38 nå.

 

Må ta fingrene ut og sammen lenge på morningen for å kunne i det heletatt stelle meg :-)

 

Det er nok bare en fødsel som hjelper tilslutt dessverre.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til forresten!!! :) Og så håper jeg at både du og jeg får oss flere netter med god søvn, før de søvnløse setter inn om noen uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i min 36. uke og har samme problem. Ubehagelig! Det er mye man skal tåle i svangerskapet :-(

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i uke 36 med nøyaktig samme problem..Jeg kjenner prikking og stikking nedover i armene gjennom hele dagen også. Vækner på natta av at jeg ikke kan løfte armene. Søsteren min som er lege sier det er nerver som ligger i klem pga hevelser i kroppen. Som nevnt i andre innlegg her- eneste kur er vel å føde snart:)'

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har stive hender på dagtid, og om natta hovner hånda opp og blir doven og følelseløs, ekkelt..

Har ikke store problemer med hevelse eller vann i kroppen ellers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me too!

Var så ille i et par uker at jeg ikke fikk sove stort. Måtte til slutt få smertestillende + sovepiller for å unngå å bli deprimert av for lite søvn og hvile. Tips: tøy brystmusklene på forskjellige måter. Jeg har følelse av at det hjelper litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...