Gå til innhold

Dette har eg lært meg på Bim!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

EG ER EI SKIKKELIG DÅRLIG MOR!!!!!

Grunnen til det er som følger:

Eg har ikkje teke folat kvar dag i første trimester.

Eg tek ikkje multivitamin kvar dag.

Eg har ingen intensjon om å klare å jobbe 100% fram til termin.

Eldstemann går i barnehagen, faktisk heile FEM dagar i veka!!!

Han har ikkje Reima utedress.

Ullkle vert kjøpt på sparkjøp i staden for på Nøstebarn

Eg bur ikkje i storby og kan med det ikkje gi barna mine tilfredstillande kutulrell stimuli gjennom teater, opera o.l

Eg lagar ikkje middag frå grunnen kvar dag.

Eg har ingen ting imot personar med ulik hudfarge og kultur som meg, og barna mine kjem til å verte påverka desse "skadelege impulsane"

Eg vaskar ikkje hus kvar veke.

Eg vaskar faktisk truser og sokkar ilag....

Barna mine får lov å sjå på Tv

Eg stemmer ikkje Frp.

Og ja, sjølvsagt, eg skriv på nynorsk, og det er det ingen andre enn andre nynorskbrukarar som forstår.....

vel,vel, mykje som skal meinast om alt mulig her inne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for no tull...jeg blir forbanna når jeg leser dette. du er vel slett ikke no dårlig mor med tanke på disse grunnene du har oppgitt ! det er mange menesker som skal prøve og stå frem som flotte og perfekte og rakker ned på de som faktisk er ærlige og samvittighets fulle menesker.

enn skal ikke ta til seg slikt, husk å sett opp eit filter når du leset div innlegg på forum, pga det er allt for mye dritt som blir sagt som enn ikke skal ta til seg i det hele tatt

Skrevet

Og foressen, alle skal kunne nynorsk, pga det har alle hatt på skolen, og tenk kor dårlige mødre di er di som ikke kan nynorsk da :P

Skrevet

Jaja, da kan vi være såkalte dårlige mødre sammen..

Den derre ligaen som regjerer både på BIM og DIB mener mye om det meste..Alle som ikke mener det samme, er udugelige.

Håper ikke du tar deg nær av det, fordi det er bare tull..Jeg bruker heller tiden min med barna mine fremfor å fortelle andre hva de bør gjøre med sine..

Skrevet

HI her.

Ja, det er faktisk tull, men etter å ha lest ein del her inne, spesielt på anonymforum, må eg inrømme å ha blitt ganske forbanna ein del gangar. Eg prøver å filtrere mykje, men noko set seg fast likevel. Må fakstik inrømme at eg skunda meg til barnehagen for å hente sonen min her ein dag etter å ha lest om kor dårleg mor "eg" var som var heime medan barnet mitt "var stua vekk til betalt personale". Dette til tross for vedvarande kvalme og bekkenløysing.

Eg syns ideen bak eit anonymforum er kjempebra, for her kan ein spørje om ting som er litt flaue og ekle, men har det ikkje tippa litt over?

Vi prøver vel berre alle å vere den beste mora for vårt/våra barn.

Skrevet

kult innlegg, tok det som selvironi jeg :o)

for du er jo selvfølgelig ingen dårlig mor!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...