Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 I dag sa jordmor at bebinnen ligger i seteleie med hode opp og beina ned. Enda kan hun snu seg noen ganger, men hvor vanlig er det at fosteret retter seg igjen? Håper på en normal fødsel.
slurp Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Jeg er i uke 35, og babyen har fremdeles ikke snudd seg. Jordmor er litt bekymret, men sier det fortsatt er tid.
Lilja121 Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Jeg er i uke 31 og lillemann snur seg fremdeles regelmessig. Foreløpig virker det som om han stort sett ligger på tvers eller med bena ned. Det varierer visst veldig fra person til person. Var hos jm i uke 30 og da mente hun han sannsynligvis lå på tvers. Hun sa at hvis det var noen tvil på neste kontroll i uke 34-35 vil hun sende meg til føden for å sjekke og ta en videre vurdering. Min søsters baby festet seg ikke med hodet ned før under fødsel.
AO3 Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Jeg er i uke 30, og var hos jordmor i dag. Babyen lå med hodet ned, men jordmor sa at egentlig hadde det ikke så mye å si hvor hodet lå så tidlig, for barnet kan snu seg mange ganger før fødselen...
Gjest Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 min har antageligvis ligget seteleie i noen uker ..jeg er 38 uker i dag..oppdaget d ikke før nå på tir..så nå prøver jeg alt jeg kan for å snu han..akupunktur,moxa,øvelser..ja you name it.. men så tidlig så dere er så er d nok en mulighet for at de snur seg ..d er jo d som er mest vanlig.. så håper jeg bare denne rakkeren og finner veien ned snart..:/
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 35 + 1 og seteleie her. Kryssar fingrane for at han snur seg sjølv. Viss ikkje får eg berre ta det som det kjeme!.... Veit i allefall at gullet har det bra! ;o)
Mama B Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 33+2 og seteleie her også. Han har sittet og stanget med hodet i ribbeina mine lenge! har hørt at det er vanlig for flergangsfødende at barnet kan snu seg helt frem til termin, men at det er lite vanlig hos 1. gangs pga lite plass... Jeg er 1. gangs så har en bad feeling..håper og tror på at snur seg da.....
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 min ligger i tverrleie er uke 30 nå
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 14. august 2008 #9 Skrevet 14. august 2008 Knøttet vårt lå i seteleie i uke 30, men turnet stadig rundt de neste ukene. Heldivis har h*n lagt med hodet ned i snart 14 dager. (Er 34+4 i dag)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå