Gå til innhold

hvordan slepper man av??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg lei av å bare ha en ting i hodet, tror kanskje det er derfor det ikke har lykkets enda, strsser nok litt mye. Er i 5 pp, og sååååå utolmodig. Nå kom Tr i går, og like ulykkelig igjen,

Nå trenger jeg bare å slappe av, ikke tenke og spekulere så mye.

Men ikke så lett når jeg syns jeg ser gravide mennesker og babyer overalt............åååååååååååååååååååååååååååååååå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det du... jeg vet ikke hvertfall... holder på å gå på veggene selv her, blir bare mer og mer utålmodig. Dagen tr kommer er helt klart den verste, uten tvil..

Så jeg deler din frustrasjon og har desverre ingen gode råd å komme med... ;P Krysser fingrene for at det er 5pp som gjelder... har en god følelse denne mnd... :o)

Skrevet

tror man må være i situvasjonen selv ja, for å forstå frustrasjonen. Samboeren min forstår det ikke, han er jo verdens roligste fyr, sier bare...det ordner seg nok, slapp av. Men jepp har også lyst til å fly på veggen. Det må da snart bli vår tur.

Skrevet

Tror nok det. Samboer her synes dette her tok lang tid, han trodde nok det skulle klaffe første gang. Hver gang etter at vi har sex, kommer det: nå tror jeg du ble gravid, har en god følelse. Vel de følelsene er altså ikke så mye å stole på ;o)

Har el i morgen og den ventetiden frem til ikm er helt tortur....

Skrevet

tortur ja...det skal være visst. Vente tiden er såååå lang. Nå kan jeg ikke vente til det er el, håper det klaffer denne gangen da. Er jo lov å håpe. Men må ta meg sammen og kanskje ikke fokkusere så mye, men det er jo letter sagt enn gjort iallefall.

Skrevet

Her krysses det både fingre og tær. Alle gode ting er 5, håper jeg virkelig... neste mnd blir det liksom et halvt år, og det høres så veldig mye mer ut, da blir jeg nok stresset ja..

Har du barn fra før? Jeg har ikke, så håper virkelig at jeg faktisk kan bli gravid. Uff.. alt man skal tenke på..

Skrevet

Nei jeg har ikke barn fra før, og blir 27 neste gang nå, så syns liksom alt passet så bra, for meg iallefall, men kanskje ikke for kroppen min da. Har vært hos gynekolog, ville skjekke at alt var som det skulle. Gikk til volvat, der trenger man jo ikke henvisning. Men fikk iallefall sjekket det, og hun sa at alt så ut til å iorden. Så da er det jo bare å vente. Skal til akupunktur på mandag, tenkte jeg ville prøve det. Så det er jeg litt spent på.

Hva med deg da?

Skrevet

tja,slappe av.... Gikk 2 år her,med en SA og en MA,samt lap. på ullevål og full utredning.(ingenting galt) Etter det var jeg så drita lei og sliten at jeg bare ga faen. Bestemte meg for at vi skulle hoppe over prøving noen måneder,så hadde sex bare to ganger første p.p etter lap.,der jeg omhyggelig sørga for å ikke treffe EL. Resultat: ei lita jente,hehe:-)

Lykke til,det ååårner seg,vøtt!

Skrevet

Da er vi på samme alder da :) Samboer er 30, vi har liksom alt på plass jobb, hus bla bla.. så tiden er virkelig inne. Vil helst ha 2 jeg da før jeg er 30, spørs om det går i dette tempoet her. Har ikke vært å sjekket meg, men skal nok ha meg en tur om det ikke skjer noe i løpet av de to neste mnd. Akupunktur ja, hvordan virker det da? Har faktisk en venninne som er akupunktør, vi har ikke fortalt noen at vi prøver, men kanskje jeg skal gjøre et unntak.

Skrevet

vet ikke helt hvordan det funker, men henne jeg har snakket med sa at hun hadde hjulpet mange. Men hva de gjør det er jeg ikke helt sikker på. Har en vennine som er akupunkttør jeg også, men valgt å gå til en annen jeg da, siden jeg ikke vil at noen skal vite noe enda. Men det kommer jo veldig ann på, de har jo i teorien taushetsplikt de også som alle andre i helsevesnet.

Hvor er du fra?

Skrevet

Det er vel gjerne verdt å prøve, tar hvertfall ingen skade. Jeg bor i Telemark, Nome kommune. Du da?

Skrevet

Tror ikke det går an jeg hehe.... å slappe av mener jeg! Når en er så baby syke så er det jo ikke mye annet som får plass i hodet hehe!!! Men men vi får bare støtte hverandre opp:):) Har en venninne som også er prøver, så vi får pratet litt om alt dette vi, så ikke mennene blir leie ;);) hehe

Skrevet

Må få høre hvordan det er på mandag da. :) I mellomtiden skal jeg gjøre en innsats her med mannen min i disse el tider ;) Så begynner vel den evige symptomjakten neste uke tenker jeg... hehe... jeg blir ikke rar i hodet av dette nei... :P

Skrevet

skal gi deg/dere full rapport ja. Veldig spent selv.

Skrevet

Ja, hvordan slapper man av og lar være å tenke på dette?? Ikke vet jeg, skulle gjerne visst det... Men, enig med dere her, satser på at alle gode ting er 5!!!! Jeg er også i 5. pp nemlig... Hååååper det blir positiv test snart. Litt over ei uke til jeg skal begynne å teste tror jeg. Håper dagene fremover går fort!!

Skrevet

Jeg var veldig stresset da jeg prøvde på min første, og det verste var jo skuffelsene hver gang tr kom. Til slutt ble det så trist å være prøver, så vi bestemte oss for en pause. Da meldte jeg meg ut herfra, brukte prevensjon en måneds tid, og klarte å slappe veldig godt av. Så sluttet jeg på prevensjon, og lot det "skure" uten å tenke så mye. En mnd senere satt spiren.

Nå er jeg i 2. pp og føler at jeg tar det ganske med ro, men ser ikke bort fra at stresset vil komme etter hvert som pp ene blir flere. Men blir det sånn igjen at prøvingen blir tung, så tar vi pause igjen, og da må jeg nok melde meg ut herfra igjen. For er det noe som får meg til å tenke på babylaging så er det bim... Man blir jo helt hekta :-)

Skrevet

Uff ja si det...mine venner som vet om at vi prøver sier til meg at jeg skal slutte å tenke på det..lett for dem å si det!!!

Er like frustrerende hver gang tr kommer.....og tårene kommer...

Og som du sier sååååååå er det gravide og små babyer overalt.

har nå prøvd i en evighet synes jeg..er i 19 pp....=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...