Trollmora Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Eldstemann kom inn til oss før kl. 6 og var helt klar på å stå opp. I dag skal han feire bursdag med guttene som skal gå i samme klasse som han og han er fryktelig spent ) I går kveld ble bordet dekket med piratduk og sjørøverflagg, skjell og sjøstjerner, servietter og plasttallerkener med sjørøvermerker. Vimpler ble hengt opp sammen med sjørøverballonger. Skal gå litt tidlig fra jobb i dag for å pynte to slag muffins med seigmenn og partypinner laget som små sjørøversverd. Piratmuffins må vel være det fineste i verden? Trollfar og Trollmora har kjøpt skjerf med dødningehoder som skal knytes rundt hodet og jammen fant jeg ikke noen digre øreringer som jeg kan pynte meg med! Tenker det blir noen hektiske timer før selskapet er over, men at det blir en fin fest er jeg ikke i tvil om!
iznogood Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Her satser troll-familien på gjennomført stil, skjønner jeg :-) Det høres bare så megabra ut - og jeg skjønner godt at folk står opp tidlig og bare gleder seg til denne store pirat happeningen! Dette kommer til å bli kanon suksess - og jeg gleder meg til å høre hvordan festen forløp seg for store og litt mindre pirater.
Gjest Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Hiv og hoi. Håper det blir en fin fin fest. Høres spennende ut!!!!
Karomamma Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Kjempekult for trollgutten, skjønner godt at han var spent i dag! Dere er flinke, du og trollfar Hiv og hoi!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Få høre da, Trollmora... Hvordan gikk det?
Maud Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Hiv og hoi! Jeg håper piratfesten var vellykket :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå