Corneli@ Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Ublåsing: Jeg er så lei av livmortappetafsing og telling av syklusdager og symptomkjenning og spekulering og fremfor alt: stadig og alt for tidlig og ofte negativ testing!! Man blir jo aldeles overfokusert på dette her. Jeg er i gang med å pröve på nr 3, og var så sikker på at jeg denne gangen skulle väre mer avslappet, men dengang ei. Jeg lengter akkurat like mye etter nr 3 som etter de to förste, og blir akkurat like barnslig og nevrotisk i denne fasen her. Man skal ikke väre igjennom det mange ganger för man lärer å hate disse laaange dagene mellom EL og TR. Og jeg böyer meg i stövet for dere som holder motet oppe i stadig nye pröveperioder. Her synes jeg synd på meg selv, som traff på förste forsök med begge de to förste, og som nå bare er i 2. pp. Men det er vel kanskje det at jeg er 37 som gjör meg litt redd for å ikke treffe så lett lengre...
Corneli@ Skrevet 14. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. august 2008 Klikket for tidlig, gitt. För jeg fikk skrevet: Lykke til alle sammen!!!
Nanamor Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Hør hør... ;o) Man blir direkte tullete i hodet av dette her.. Selv har jeg ingen barn fra før...og guud så utålmodig nå.. blir verre og verre for hver mnd som går....!! Lykke til, måtte spiren sitte snart )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå