Gå til innhold

56 dager igjen...Evgihet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes ikke d er såå lenge sidn jeg begynte å telle dagr=P begynte på 125 dager(ellr var d 121??) uansett.. dem dagene har gått FORT! nå er vi på tosifra, og under 60!!!=D hehe

Syns allikevel d virker som en evighet da... og så tror jeg at jeg kommer til å gå overtid, siden jeg er så utolmodig..=/

jeg har litt igjen å kjøpe til snuppa kommer da, men må vente til jeg får lønn..og d er nå 2 uker til hvertfall=/ hva gjør dere for å få dagene til å gå, FORT?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når jeg hadde kommet til 33 uker kom alt voldsomt fort, plutselig var det snart termin. brukte den siste ventetiden med å slappe av, være m venner ol. da pappaen var borte.

lykke til

Skrevet

Tusen takk=)

Ja jeg føler egentlig at tiden går ganske fort nå... plutselig er d leggetid og jeg er dautrøtt liksom...:P men jeg skulle ønske jeg kunne få noe nyttig ut av dagene... selv om d nok er best å slappe mest mulig av å lade opp til den store dagen, og den store tiden etterpå, som nok krever mye energi;)

Bruker å gå mye tur med hunden, både i pøsregn og solskinn, men regner d jo hester ute! og bare av å gå til postkassa ble jeg søkk gjennomvåt..såå... jeg venter til senere og ser om d blir litt opphold...

Skrevet

Tida går egentlig veldig fort! Det bare føles ikke sånn ut når man kjeder seg forann pc'n ;)

40 dager igjen her i morgen! Håper ikke å måtte gå over som sist.

Jeg skal begynne på skolen til onsdag og gå hvertfall 2 uker, prøver meg på 4, så da vil dagene fly tenker jeg!

Skrevet

jeg vil også bjunne på skole... kanskje jeg skal gå innom videregående her å spørre om jeg kan joine frem t termin?=p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...