babygullz <3 vilde Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Synes ikke d er såå lenge sidn jeg begynte å telle dagr=P begynte på 125 dager(ellr var d 121??) uansett.. dem dagene har gått FORT! nå er vi på tosifra, og under 60!!!=D hehe Syns allikevel d virker som en evighet da... og så tror jeg at jeg kommer til å gå overtid, siden jeg er så utolmodig..=/ jeg har litt igjen å kjøpe til snuppa kommer da, men må vente til jeg får lønn..og d er nå 2 uker til hvertfall=/ hva gjør dere for å få dagene til å gå, FORT?=)
Gjest Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 når jeg hadde kommet til 33 uker kom alt voldsomt fort, plutselig var det snart termin. brukte den siste ventetiden med å slappe av, være m venner ol. da pappaen var borte. lykke til
babygullz <3 vilde Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2008 Tusen takk=) Ja jeg føler egentlig at tiden går ganske fort nå... plutselig er d leggetid og jeg er dautrøtt liksom... men jeg skulle ønske jeg kunne få noe nyttig ut av dagene... selv om d nok er best å slappe mest mulig av å lade opp til den store dagen, og den store tiden etterpå, som nok krever mye energi;) Bruker å gå mye tur med hunden, både i pøsregn og solskinn, men regner d jo hester ute! og bare av å gå til postkassa ble jeg søkk gjennomvåt..såå... jeg venter til senere og ser om d blir litt opphold...
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Tida går egentlig veldig fort! Det bare føles ikke sånn ut når man kjeder seg forann pc'n 40 dager igjen her i morgen! Håper ikke å måtte gå over som sist. Jeg skal begynne på skolen til onsdag og gå hvertfall 2 uker, prøver meg på 4, så da vil dagene fly tenker jeg!
babygullz <3 vilde Skrevet 14. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2008 jeg vil også bjunne på skole... kanskje jeg skal gå innom videregående her å spørre om jeg kan joine frem t termin?=p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå