Trollkatt Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Jepp. Flaks at jeg er sykmeldt, så vi slipper å ta dem med på jobb. Selv om de jo synes det er kjempegøy å få være med på jobb. Men det er jo håpløst å få gjort noe når de er med.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 jepp, dag og i morgen.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Jepp, idag og i mårra.. idag ha jeg fri, i mårra seinvakt - så det gikk greit denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå