Gå til innhold

Roper på Komatrollet! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du etterlyser utdannelsen, min - og det kan du godt få. :-)

Jeg har etter Handelsskolen (det het det den gang), grunnkurs kokk, og påfølgende Hotellhøgskole med økonomi og Administrasjon. I tillegg har jeg flere tilleggskurs innen økonomi og regnskap.

Jeg begynte å jobbe ved siden av studier når jeg var 16 år.

Jeg startet min egen gave- og interiørforretning - men valgte å selge den når jeg fikk snuppa vår. Det å drive sin egen butikk er såpass krevende, at det ville gått utover min tid med barnet mitt.

Nå jobber jeg fulltid innen regnskap, men har fleksibel arbeidstid.

Vi startet hverdagen på mandag, med full bhg og jobb. Må innrømme at jeg synes det blir altfor lite familietid så langt, så at jeg reduserer arbeidstiden er ikke utenkelig.

"Dere" liker å ta meg hardt for mine meninger rundt barn og bhg. Det er helt greit. Men for meg er ikke 3 år sammen med snuppa noe "offer". Jeg føler ikke at jeg legger livet mitt "på vent". Det er en helt annen livsform enn den jeg har hatt tidligere i livet, og for meg er den absolutt ikke værre!

Jeg er overhodet ikke imot bhg, men jeg tror ikke det er barnet som har behov for den i sine 2-3 første leveår. Jeg mener ikke av den grunn at vi skal 50 år tilbake i tid - og vi har heller ikke levd sånn i disse 3 årene. Jeg har rett og slett bare hatt en flott tid - og kanskje heldigvis fått et element inn i livet mitt som har måttet sette mitt eget ego litt til side.

Vi opplevde å miste barnet vårt i magen i uke 31 i svangerskapet. Det er nok en sånn hendelse som gjør at du tenker gjennom livet ditt, og hva som virkelig betyr noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det ikke så interessant å fortsette, når jeg ikke går på trygd? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...