Gå til innhold

Bestemødre altså!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har invitert hele familien til oss på middag, og gleder oss skikkelig :)

Skal lage ordentlig middag, første gang de er på besøk i det nye huset vårt (mamma og pappa har jo vært her mange ganger da)

Også hadde bestemor tatt helt av når hun snakket med mamma!

Om jeg klarte å lage middag til så mange (vi blir 9), og om det ikke var best at bestemor kom og hjalp til, så det BLE middag..

Hva i alle dager jeg hadde tenkt å servere - om det ble skikkelig mat?

Også hadde mamma prøvd å roe ned litt, det går helt fint osv..

Da hadde hun bare fortsatt - ja, kanskje hun fikk bake litt da - så de hvertfall fikk noe å spise til kaffen! For det ble vel kaffe?

Mamma skal lage en kake - men det var visst feil type da, for den måtte jo lages rett for de dro til oss, og da kunne de ikke komme bort og passe på at alt gikk bra..

Herlighet da!!! Jeg er 22, bodd hjemmefra i 4 år og har da virkelig brukt en komfyr før?

Kjenner jeg blir litt fornærma...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok sånn mange bestemødre er; men enkelte ganger kan vel også mammaer være slik...

Husker jeg inviterte mormor, mamma og pappa på middag for første gang; mamma og mormor var overbevist på at de skulle få kyllingfilet og pasta. Men da tok de skikkelig feil; til forrett hadde jeg hjemmelaget grønnsakssuppe, og til hovedrett fjellørret "bakt" i ovnen med potetbåter, grønnsaker og saus - og til dessert en hjemmelaget vaniljeis.

De var midlt sagt overrasket alle mann! Gøy å imponere litt - å vise at man kan hvis man vil...

Lykke til med middagen - det går helt sikkert kjempe bra! Til tross for hva bestemor tror

Skrevet

jeg vet.. og i tillegg er det en del matallergi i familien, så jeg har funnet på noe som omgår alt sammen helt perfekt :)

Er litt stolt av det, selvom det ikke blir forrett hos oss da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...