Gå til innhold

Gravid på minipillen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker minipillen Conludag, og har hittil vært veldig flink med å ta dem i rett tid. Men i denne perioden tok jeg en pille ca 4-5 timer for sent i forhold til dagen før. Noen som vet om sikkerheten "stuper" etter de tre timene glemmemargin eller om det går gradvis nedover? Vi hadde samleie både dagen før glemming, og i flere av dagene som fulgte. Dette var forresten litt over ei uke siden siste mens startet. Det er nå snart to uker siden glemmingen, og jeg har vært litt "rar"; delvis ømme pupper, litt mensmurring men det mest påfallende er endret matlyst. Ingenting smaker meg lengre, er sulten men har ikke lyst på mat allikevel. Holdt nesten på å brekke meg en gang jeg spiste middag. Trøtt og slapp, men det er jeg jo ofte ellers også med to små å ta meg av:)

Vet jeg må ta test hvis mensen ikke kommer, men regner med det er for tidlig ennå. Derfor blir jeg veldig glad hvis noen har erfaringer eller vet noe om dette?

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg:)

Mamman min opplevde for noen år siden å bli gravid på minipillen.

De var i Thailand og ho tenkte ikke på at det var så mange timer forskjell på norsk og Thailandsk tid.

Hun ble gravid og beholdt barnet :) Jeg har en lillebror på seks år :) En skikkelig attpåklatt:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...