Gjest Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 For en fantastisk kjekk opplevelse. Nydelig natur, fantastisk lys, tøffe opplevelser og ikke minst 96 timer sammenhengende med superdupermannen. Skumlest av alt var rafting med kano som kunne gått ille siden vi velta i de verste strykene.. Da trodde jeg seriøst at jeg skulle drukne. I går var vi på den blå lagune, det var virkelig spesielt.
Trollmora Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 KJente at jeg ble litt misunnelig, t.o.m på raftinga ) Må være deilig å dra på ferie med mannen uten barn og gjøre ting sammen på egne premisser. Har hørt mye om Den blå lagune, enkelte bilder derfra ser fantastiske ut.
Sånn kan det gå Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Island er et herlig land ja. Eldstekaren bor der for tiden, så håper vi får kommet oss over og besøkt han en gang i løpet av vinteren. Den Blå Lagune er fantastisk.
Gjest Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Oi, så spennende. Da har du jo en god grunn til å ta deg en tur over. Vi var så utrolig heldige med været- det gjorde det hele til en super tur.
Northernlights Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Du så ikke en tiåring fra USA der,da? ;o) Sønnen min er der i sommer, men kommer hjem over helga. Han gleder seg veldig til å komme hjem. Men det høres ut som om han har hatt det ganske OK. Vært på "the blue lagune" i går, og det var også artig.
Gjest Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 he he.. jeg så faktisk mange tiåringer, tror jeg. Håper han har hatt en fin opplevelse på Island.
Maud Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Velkommen tilbake! Du har vært savnet i sommer. Island høres fristende ut og fire døgn alene med mannen høres fantastisk ut :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå