Gå til innhold

Merker allerede at jeg har bhg barn!


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Linea har vært i bhg i tre dager nå, i dag og i morgen er det planleggingsdag. Hun storkoser seg og bryr seg ingenting om at vi går fra henne. De ansatte er fornøyd med henne også og jeg fikk skryt for at hun var så trygg og fortrolig, de mente jeg hadde gjort en god jobb da jeg gikk hjemme med henne. ;)

Merker allerede at hun har snappet opp nye ord, setninger og navn. Hun synger sangene fra samlingsstunden og virker på en måte enda mer selvstendig enn før.

 

Jenta mi er blitt så stor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra!! Både at hun trives og at du får litt skryt... i sommer synes jeg også at jeg har fått en stor gutt. Ord og setninger kommer som perler på en snor dagen lang! Hærlig C",).

Vi har også hatt vår andre dag nå uten soving (ikke bevisst) så da er det ennå et tegn på at babyen til mor blir stor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt. Både for henne og dere :-)

 

Språket bare eksploderer om dagen, er utrolig artig, men nå må jeg virkelig passe på å ikke si ord jeg ikke ønsker han skal plukke opp....Har en lei tendens til å si herregud, ikke til han, men når jeg snakker med f.eks søstern. Og plutselig hører jeg Magnus si herregud til flodhesten... :-S hmmm ikke bra det der!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig når de lærer nye ting! Men litt vemodig og da, de har jo blitt så store! Edvard er jo blit kjempestor bare over natta!!! Og så tung da! :)

 

Mersa: hehe, vi og har merket at vi må passe på hva vi sier ja :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at hun trives i barnehagen, det er fælt å gå fra et gråtende barn (som Thomas gjorde i starten).

 

Han begynner igjen i bhg på mandag etter 6 ukers ferie - håper og tror at det går kjempefint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nt har en lei tendens til å si "satan" ... og Linea hermer alltid. Først når han hører henne kopiere seg kommer han på at han ikke skal bruke det uttrykket lenger og retter det til "Sabeltann"! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...