Gjest Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Var på modningsakupunktur i går,der hun også satte nåler for alle plagene mine.(bekkenet,hodepine,søvnproblemer og hevelse) Skal si det var effektivt ja! I natt har jeg sovet tilsammen 9t (og husker ikke sist det skjedde),har kun vært oppe å tisset 2 ganger for så å sovne igjen MED EN GANG:) Bekkenet er litt bedre,men ser for meg at jeg trenger et par behandlinger til der,da dette var veldig ille... Hevelsen er mye bedre,og hodepinen er så og si borte! I tillegg har jeg masse energi,så kanskje jeg kan klare å få ting klart nå til lillegutt kommer:) Og alt dette etter en behandling... Så skal jeg være helt ærlig så gir jeg blanke i hele modningen akkurat nå,bare jeg kan ha det bra og slippe smerter de siste ukene før termin 1.sept;) Selvfølgelig blir det spennende å se om akupunkturen har hjulpet på modninga til mandag,men nå er jeg mest opptatt av å ha noen fine uker før alt er over! Har dere plager som sliter på krefter og humør,så kom dere til akupunktur;) Det er virkelig verdt et forsøk! Selv om det bare gjenstår 2,5uke:P
Makko med to små gutter Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Har også vært til akupuntur (3 ganger nå) og har hatt mer energi og overskudd den siste 1.5uka enn jeg har hatt på maaaange mnd! Stort sett oppe kun en gang på natta, mindre hevelser i beina (er jo ikke så varmt lenger da), mindre kynnere etc. Har rett og slett fått overskudd til å gjøre ting igjen, -ikke bare ligge på sofa'n og se på serier :-D
Gjest Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Ja det er utrolig deilig med litt energi igjen.. Har hele tiden sagt at her kommer det ikke til å være noe som blir klart til lillegutt kommer,men nå ser jeg et lys i enden av tunellen,hehe. Har riktignok det meste i hus,men at noe skulle bli klart hadde jeg ikke noe trua på Det å få sove om natten er jo veldig avgjørende på formen da,hvertfall når det går over så lang tid som det har gjort her. Er ikke lenge siden jeg sa til sambo at jeg kommer til å få mer søvn da babyen er født enn det jeg har hatt den siste tida nå,hehe.. Når er terminen,Makko? Trodde heller ikke jeg skulle bli lei av sofaen og tv-titting,men det har jeg helt oppi halsen nå. Føler ikke det har gått i annet de siste mnd:P Så i kveld har jeg bedt noen venner over på taco,for nå skal jeg virkelig ta vare på de gode dagene som er:) Savner å være sosial....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå