Gå til innhold

Hva burde jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i de siste dagene kjent veldig lite liv i forhold til vanlig... Kjenner det innimellom, kanskje to ganger om dagen kjenner jeg bare et lite dult. Begynner og bli litt beskymret, siden gutten i magen pleier og være mer aktiv...

Er førstegangs, så kanskje derfor jeg litt overnervøs.Hehe.

Burde jeg vente og se om det tar seg opp, eller burde jeg ringe jordmor, føden eller? Jeg føler det hadde liksom hvert litt teit og ringt, kanskje fått kommet inn til skjekk så hadde det visst seg at det ikke var noe i det hele tatt. Det er jo selvfølgelig bra hvis alt står bra til men..

Er 35+4 idag...

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite!

Skrevet

heisann!! :) ring du! så hører du hva de sier :) ikke noe kjekt å gå å bekymre seg.. alltid bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite :)

lykke til! alt står nok bra til med den lille i magen! :)

Skrevet

Takk for svar:)

Men burde jeg bare ringe jordmor, eller til føden?

Skrevet

Du kan jo ringe føden å høre med dem. Du vet jo uansett at babyen lever, det er bare betraketlig mindre aktivitet. Så de ber deg nok komme inn på en sjekk, så får du en UL eller noe slikt :)

Skrevet

Jeg ville har ringt føden. Tipper du får lov til å komme inn på en kontroll, og forhåpentligvis vil du bli beroliget med at alt viser seg å være som det skal. :)

Hvis det mot formodning skulle vise seg at gutten ikke har det helt bra lenger der inne er han jo stor nok til å kunne komme ut.

Sjekk det opp du - mye bedre med en sjekk for mye enn en for lite. Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...