moota m storebror&lillebror Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Jeg synes klærne blir så fort slitte og stygge av tørketrommelen. Jeg kjører håndklær, sokker, arbeidsklær utenom bukser, nattøy til barna, sengtøy, tepper, kosekluter ol i tørketrommelen. Alle de klærne som vi bruker når vi ikke skal i fjøset eller skitne oss til, de skal vrenges og de henger jeg opp på gangen. Eller sånn som nå når jeg kom hjem fra ferie og hadde fulle kjelleren av skittentøy, så henger jeg de under varmepumpa så det går litt fortere.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 nesten alle...
*Vetlis* Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Stort sett aldri!! Kun til sengetøy og håndkler noen ganger. Ja å dunposer/jakker da.
Trollkatt Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Ja, putter alt som tåler det i trommelen. Jeg pleier å vaske ganske mange plagg vrengt, og da tåler de trommelen bedre og. Men noen plagg blir stygge uansett, dessverre.
Mille** Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Det som kan tromles blir tromlet her. Har ikke eget vaskerom, og klærne som ikke kan tromles på henges til tørk i soveromsgangen. Kommer til å begrense bruken mer når vi en vakker dag for eget vaskerom med bedre tørkemuligheter.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Nei, har ikke tørketrommel jeg:(
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Bruker alltid tørketrommel til håndklær. Og til sengklær om vinteren eller hvis det ikke er tørk ute.. Om sommeren bruker jeg å henge ut alt det som går ann i sola. Men om vinteren blir det en del mer tørketrommel bruk pga tørke plass mangel. Jeg merker veldig godt at klærne blir mye mer slitt ogbrukt når en bruker tørketrommel.. Kaster jo en del lo etter klær for hver gang en har brukt tørketrommelen..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Ha ikke noe så fint som tørketrommel jeg, så her tørkes alt på snora..
blond Skrevet 14. august 2008 #9 Skrevet 14. august 2008 Tørketrommelen bruker vi til sengetøy, håndklær, kluter og truser. Unntaksvis pysjer. Om sommeren henger vi mest mulig til tørk på snora.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå