Gå til innhold

TIPS! Kjempedeilige bodyer, billige, på denne siden:

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får meg ikke helt til å kjøpe fake ting... :S

Ullbodyene fra Spar Kjøp er det der i mot veldig mange som skryter langt opp i skyene! Tror jeg skal kjøpe de...

Skrevet

kul side:) bare synd d bare var kortermede bodyer..såvidt jeg så hvertfall.. min lille blir født i begynnelsen av vinteren, og d er en sur og kald årstid her..skulle hatt lange ermer..

Skrevet

Det er ikke fake!!

Skrevet

Blir sendt i fra Danmark. Får varene i løpet av en uke.

Prisen som står i parantes bak størrelsene er frakten.

Siden alt koster under 200 NOK, slipper du unna både toll og moms:)

Grunnen til at de selger varene så billig, er at de kjøper opp restlager osv. Har snakket med dem selv, og de hevder bestemt at varene er ekte. Har bestilt masse der i fra, og alt er i god kvalitet.

Skrevet

Hmm. har litt vanskelig for å tro at det er ekte. Jeg kjøpte en Dior smokk og tåteflakse som kostet like mye som et helt antrekk på den siden.

Jaja, det er sikkert bare meg som er litt nøye på sånt ;) Veldig søte klær da!

Skrevet

Jeg har handlet der og har ingen tro på at det er fake. Men det som er så og si sikkert er at det er langt fra nyeste modeller som blir solgt der.

Skrevet

Har du handlet dior på nettet, hvor?

Skrevet

Crocs har jeg kjøpt på www.taylorshoes.com og de fleste typene er så billige at det kommer godt under 200 kr, og altså uten toll og moms.

Skrevet

Må man bestille et og et plagg for å slippe moms? Blir vel mange pakker da?

Skrevet

Da jeg bestillte sist så betalte jeg 195kr ca for crocs inkl porto fra www.taylorshoes.com.

Jeg tar billigste leverings måte, og de kommer ganske fort, innen 10 dager.

Nå ser jeg prisen blir ca 225kr inkl porto for noen jeg skal kjøpe til sønnen min som jeg så på xxl sport til 399kr..

Så lenge prisen på varen er under 200kr så betaler man ikke toll og moms, men går man over så får man toll og moms av varens verdi inkl porto.

Skrevet

Det er ikke fake, de kjøper restpartier som de selger videre, som et slags lagersalg på nett :)

Har kjøpt et par ralph lauren kjoler til snuppa derfra og de er kliss like de vi har fra ferner jacobsen.

Skrevet

Det er 1000 kr som er grensa for toll. Har selv kjøpt masse fra USA i det siste, alt over 200kr og under 1000kr. Har ikke betalt noe i toll,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...