Hera Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Er så sinnsykt kvalm. Orker ikke spise noe omtrent. Kaster heldigvis ikke opp, bortsett fra når jeg spiser mat som magen virkelig ikke vil ha. Så hittill har jeg droppet grillmat og stekt mat, mat med sterk lukt, egentlig lukter all mat "dritt" for tiden. Lever for det meste på brødskiver og kornmo kjeks. Var hos legen på tirsdag og ble sykemeldt for resten av mnd. Er såååå kjedelig og slitsomt å være kvalm 24 timer i døgnet, får jo ikke sove heller fordi jeg er så kvalm (og må på do hele tiden). Uff, dette ble bare sutring!! Men godt å få det ut:0)
Mayken Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Vet hvordan du har det, dette er mitt 2.svangerskap med ekstrem svangerskapskvalme. Vært innlagt på sykehus 4 ganger og nå er jeg der hver dag for væskebehandling. Eneste jeg kan anbefale deg er å slappe av, sove, spise lite men ofte, hold deg unna fet mat, krydret mat osv. Jeg lever på ristet loff, vannmelon, druer, agurk og epler for øyeblikket. Da får jeg i meg litt væske også, for jeg klarer ikke drikke noe. Lykke til og god bedring.
Hera Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2008 Tusen takk for rådene. De skal virkelig prøves ut. Jeg var nok superheldig i forrige svangerskap for da var jeg ikke kvalm i det hele tatt. Jeg er sykemeldt ut mnd, så skal være flink å ta det med ro. Frukt hørtes faktisk godt ut, så da blir det shopping i morgen :0) Lykke til til deg også :0)
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Signerer denne!! Jeg er drit kvalm hele dagen og er på 2.dagen med oppkast.. :/ Spydde ikke en eneste gang med tobias og var heller ikke nevneverdig kvalm. Syns dette er dritt fordi jeg er sykemeldt pga. av det. Blir fullstendig utmattet av å kle på guttungen om morran og levere han i barnehagen. Blitt ganske tatt på senga av denne kvalmen og spyinga.. :///
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå