Gå til innhold

Vært hos legen i dag og alt er fint:)


Gravid76-modell

Anbefalte innlegg

Var ganske engstelig for legen i dag, men heldigvis uten grunn:) Fortsatt gravid i snart 5.uke og legen er veldig snill og forståelsesfull. Jeg slapp tom betale- hun sa hun var så glad for å treffe gravide, men det er kanskje vanlig man slipper det? Iallefall god start på svangerskapet. Skal jo dit hver måned fremover og oftere etterhvert. Fikk med informasjon, men takket være nettet føler jeg jo det er lett å finne info uansett. Nå er jeg glad. Håper dere andre og gleder dere over graviditeten:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var også hos legen en tur men fikk ingen info og hun sa jeg kunne vente med å komme igjen i uke 12.... Ble litt skuffet jeg. Men vi gleder oss veldig over graviditeten da. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Esin! Vi vil vel vite endel nå i starten, men det er vel ikke så mye de kan si uten at ting ser greit ut eller ikke. Men du kunne jo iallefall fått litt info. Men det finner du jo forsåvidt mer av på nettet. Men fikk en fin liten bok om som heter "Svangerskapsboken" skrevet av Sandvik. Den kommer ut hvert år og har både sider til mor og far. Den får du sikkert tak i andre steder og, den er gratis. Skal tilbake om en mnd jeg, men vet ikke hvor vanlig det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt står bra til. Jeg gikk inn i 5. uke i dag, og ringte legen. Fikk beskjed om å komme til time 25. september... Det føles veeeldig lenge til..Men det er vel kanskje ikke så mye de verken kan gjøre eller si, så da får man vel smøre seg med tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...