Gjest Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Hva skal jeg finne på da??? Han er 3 år... Ikke liker han frokostblandinger heller... Plutselig helt i mot brødvarer nå en ukes tid :-(
La Perla Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Hm, den var kinkig. Havregryn med melk. Pai? Frukt og grønnsaker. Yoghurt Cottage cheese med syltetøy
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Foruten tipsene fra hun over; hva med grove muffins, lapper eller liknende? Som ser litt ut som "kake" men ikke er det? Får han i seg noe grynblanding om du blander det med yoghurt og evt banan? Det pleier å være pop her i perioder hvor man er brødlei. Kjører da også på med knaskegrønnsaker, frukt og ...yoghurt ) Og så prøver jeg å finne på litt nytt pålegg. Forresten er ostesmørbrød laget i toastjern kjempekult her når skive med "hvadetmåtteværeavpålegg" er ut.
Lykkekløver Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Hva når brødet er ristet i brødristeren da? Er ikke det heller poppis? Ellers så går det jo fort å lage smoothie også.
Gjest Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Eneste jeg får i han er Yoghurt... Og ristet brød er også "ut" nå... Smoothies liker han ikke til vanlig heller... Han er sååååå vrang i matveien :-( Men kanskje grover "kaker" og lapper hadde vært noe? Har dere eventuelt oppskrifter? På da f.eks grove lapper og kanskje pannekaker? Vafler?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Jeg har ikke testet oppskrifter selv, men søkte på grove lapper i google og fikk opp endel som kunne se spennende ut )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå