mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 jeg får mensen omtrent annenhver måned. er det noen her som har det sånn også?? har dere gått til legen med det? Og hvordan er det med eggløsning da? hvis jeg bare har el annenhver måned betyr jo det at jeg bare har sjans å bli gravid 6 ganger i året...
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 14. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. august 2008 Håper på svar =)
Dilldall Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Jeg er ingen ekspert på eggledere, men det kan jo da virke som det er noe rart med den ene av dine... De skal vel slipper egg annen hver gang. Hør med legen din, eller kanskje noen andre her inne vet mer??
Sol85 endelig mamma! Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Har du hatt det sånn lenge? Eg hadde ein periode med ca 60 dagers sykluser, altså annenhver måned, gjekk til legen og fekk henvisning til gynekolog. For det skal jo ikkje være sånn.. Men sist hadde eg syklus på 48 dager, og no trur eg d blir endå kortere, heldigvis! Slutta på pillen i fjor sommer, så tok si tid å komma inn i normale sukluser.. Har lest ein plass at viss syklusen e på over 35 dager, så e det lite sannsynlig at eggløsning er tilstede.. Ring til legen er mitt råd! =) lykke til!
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 14. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2008 Takk for svar! ja må nok ta meg en tur til legen, det ha vært sånn ganske lenge, og skal jeg bli gravid,bør jeg jo få orden på alt! bare håper ingenting er gale da... Takk igjen for svar=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå