overkill Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Har denne før, og fått tips til mage fine sangar som no er på min mp3, men vil ha fleire!
*Anonymus Maximalus* Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 For øyeblikket har jeg to Anouk - lost Mamma mia soundtrack - Our last summer men kan jo slenge på noen andre fine og... *DDE - Æ har itj sagt *Mika - Big girls are beautiful *Basshunter - Now you're gone *Coldplay - fix you *Garth Brooks - she's every woman *James Blunt - Goodbye my lover *Lillyjets - Perfect picture *Mr.Big - Be with you *Until June - Sleepless og mange mange fler:D
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Har mye rart på favorittlistene mine, men akkurat nå var det "velvet" med aha som poppet opp )
Gjest Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Erik og Kriss - Det ekke meg, det er deg... Rainbow - Bye bye baby goodbye
Mom2Two Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Akkurat nå er det "Learn You Inside Out" med Lifehouse. En evig favoritt hos meg er "Sundress" med Ben Kweller.
overkill Skrevet 14. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2008 Takk:) Kom med fleire. Gjerne nokre som passar når ein ligg på stranda og solar seg, slik som eg snart skal:)
Gjest Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 "Somewhere over the rainbow" med Israel Kamakawiwo'ole Det er en skikkelig feelgood-låt:-) Han har så nydelig stemme og ukulelen gjør det hele så sjarmerende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå