Gjest Sekretøsa Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Gud så effektiv jeg er når jeg først setter igang! vært hos legen med mini levert mini i bhg vaska/bretta/lagt på plass tøy satt på ny vask/tørketrommel vaska badet rydda gangen/soverommet/rommene til ungene tatt av sengetøyet til eldste tørka støv vaska vinduskarmer og annet snikksnakk nå skal jeg sitte på ræva og motivere meg selv til å begynne å lese til den siste innleveringa mi!
Mollybegolly Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Guri, da har du vært flink! Jeg har bare sovet med minsten i dag, jeg :-)
Gjest Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 ja,det må jeg si effektivt :-) når var du oppe i dag da?? jeg har bare rukket å spise frokost jeg ;-) men vi sov leeenge i dag da
Shabby Cheap Chic Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Så flink du er.. Skal male gangen jeg nå.. Har igjen halve gangen siden jeg begynte i går men gikk tom for maling.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Faktisk vært ganske så effektiv i dag selv... =) Leverte mini tidlig i barnehagen i dag.. 07.30.. Dyrlegen med hunden 08.00 Handlet mat 09.30 Pakket ut maten satte på en vask med klær .. Spiste litt.. Og nå holder jeg på og male trappen.. Er så lei den trappen at jeg spyr snart... Ikke male på en stund nå altså.. Da blir det enkle vegger og ikke pirke maling som med trapp... Starter på jobb 15.00 så male litt til før jeg må reise på jobb..
melkekua™ Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Du har vært effektiv ) Jeg har kun fått satt på oppvaskmaskinen og satt på diverse finvask på vaskemaskinen. Fikk bakt meg brød igår. Og jeg har funnet en veldig god oppskrift på lavkarbobrød ) Vil du ha den?
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Jeg sto opp kl 7.30 Var hos legen 8.45, og etter det gikk det slag i slag Jatakk melkekua, det vil jeg gjerne!! Laga et nytt igår, men det skjedde noe rart. Ble loff med hard skorpe. Ikke var det godt heller....
hallais Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Hmmm nå fikk jeg dårlig samvittighet.. Sitter på rumpa mens snuppen sover og spiser noen veldig usunne kjeks.... Men så flink du er da!!! Bravo! Og nå fikk jeg faktisk litt inspirasjon til å lette på ræva
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. august 2008 #9 Skrevet 14. august 2008 går ikke ann å lette åp ræva når man først har satt seg! det som er problemet.. i går satt jeg på ræva hele dagen, fikk ikke gjort en dritt! men i dag bestemte jeg meg, ta ALT før jeg setter meg
solstråle69 Skrevet 14. august 2008 #10 Skrevet 14. august 2008 Herregud, Palmesus! Kan du ikke ta en tur hit??? :-) Hverdagen vår begynte på mandag, med full bhg og jobb på meg igjen. Selv om jeg har veeeeeldig fleksibel arbeidstid, kan jeg ikke fatte åssen dette skal gå! Synes det er kjempestress med levering/henting, snuppa er sliten så hun blir litt grinete, middagslaging (som forøvrig har vært totalt fraværende denne uka) og husarbeid! Kjære, vakre, vene - nå skjønner jeg hvor "bortskjemt" jeg har vært i 3 år!
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. august 2008 #11 Skrevet 14. august 2008 Joda solstråle, klart jeg kan! Hverdagen har begynt her også, og jeg må si at jeg er mer effektiv når jeg jobber dagvakter, enn når jeg jobber på kvelden... Jeg er kjapp da, det skal jeg ha. Rydder "alltid", så det er ikke så mye igjen når det først er noe. Men i dag var det endel.. har fri da, så veldig greit sånn Men det var den lesinga da, har jo bare 1 oppgave igjen før jeg er ferdig!!! Spark meg i ræva....
melkekua™ Skrevet 14. august 2008 #12 Skrevet 14. august 2008 Så sant du ikke har oppskriften allerede da ;o) fant den inne på www.lavkarbo.no Siws brød 2 bx cottage cheese 130 gram ketolyse bakemix 100 gram soyamel 30 gram linfrø 50 gram kruskakli 100 gram solsikkefrø 120 gram sesamfrø 8 egg 2.5 ts bakepulver 1 ts salt 0.5 dl matolje Knus linfrø og cottage cheese med stavmixeren. Bland i resten ha i to teflonbrødformer, stek ved 200 grader varmluft nederste ribbe i ca 1 time. Jeg knuser ikke linfrøene av den enkle grunn at jeg ikke har verktøyet til det, men det blir like saftig selv om. Jeg tar egg og cc sammen og bruker stavmikseren. Så tar jeg oppi resten ) Igår hadde jeg kun 50 gr av bakemiksen igjen så resten ble supplert med soyaprotein. Brødet smaker veldig godt selv om jeg måtte bruke soyaprotein. Og det blir 2 brød så slipper man å lage så ofte ;o) Det var en på forumet der som regnet ut hvor mye karbo det ble. Hun eller han regnet seg fram til litt under 25 karbo pr. brød. Ca 1 pr. skive. Siden jeg brukte mest soyaprotein så blir det vel bittelitt mindre med karbo...sikkert så mikroskopisk at man ikke ser forskjellen. Skal legge ut bilder av brødet på bloggen så skal du få se ;o)
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. august 2008 #13 Skrevet 14. august 2008 takker og bukker! Jeg må få adressen til bloggen igjen, har bytta leser på nett her... men jeg har ikke soyaprotein!!! kanskje på tide og bestille...
Mammapudding Skrevet 14. august 2008 #14 Skrevet 14. august 2008 Sparker Palmesus i ræva:) Har ikke gjort så mye i dag, leverte Leah hos dagmamman (2.dag i dag) og så har jeg vakset klær og kopper å nå skal jeg lage meg litt lunsj og etterpå må jeg rydde litt:) Du har vært flink!
melkekua™ Skrevet 14. august 2008 #15 Skrevet 14. august 2008 http://krolltoppenslille.blogspot.com/ Sånn da har jeg fått laget et innlegg med bilder )
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. august 2008 #16 Skrevet 14. august 2008 Ååå, det så godt ut!!! Hvordan var det nå når du bestillte fra dialife?? Måtte du betale noe ekstra? Jeg vil også bestille derifra....
melkekua™ Skrevet 14. august 2008 #17 Skrevet 14. august 2008 Må jo betale frakta, og den kommer jo på litt penger....men har ikke sett hvordan de har gjort det denne gangen...om det blir sendt som gave etc. Skal gi deg beskjed så fort jeg vet )
melkekua™ Skrevet 14. august 2008 #18 Skrevet 14. august 2008 Idag fikk jeg hentelappen ) Skal hente pakka imorgen på det lokale postkontoret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå