Gå til innhold

Noen som har erfaringer med Emmaljunga City jet vognen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker den vogna men kan et barn på 2.5år bruke den?

Og er det en bra vogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg bruker city jet til min søn på et og et halvt om er kjempefornøyd. Han har god plass og jeg regner med at bruke vognen en god stund fremover. Det eneste negative med vognen er at den er ikke kjempegod på off road terreng. Men for min del gjør det ingenting vi bor i Oslo og elsker vognen, den er let og kompakt, tar lite plass på trikken. Du kan trygt velge cityjet. Det som også er kjekt med den er at du kan velge med eller imot kjøre-retning på sportsvognen, det kan du ikke med 3-hjulingene.

Skrevet

Hei,

Jeg har en Emmaljunga til salg på Finn. Den er bare brukt 6mnd. Egentlig har jeg vært veldig fornøyd med vognen, men jeg synes ikke min lille Leo er helt klar for sportsvogn enda. Har tenkt at gå til innkjøp av en av de helt store Emmaljunga vogne som kan brukes flere år. Vognen triller praktisk talt seg selv. Finn koden er 14373398. Jeg vet ikke hvor lenge man kan bruke vognen, men jeg mener de sa til barnet er 3-4år på butikken.

Skrevet

Jeg har også en city jet, som jeg bruker til min sønn på snart 2 år. Han har god plass, og kan nok bruke den lenge enda. Jeg har vært veldig fornøyd med vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...